کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان تصریح کرد: در ۲۴ ساعت آینده، آسمان نیمه ابری همراه با وزش شدید باد و بارش پراکنده در برخی از نقاط و در بعضی از ساعات همراه با کاهش سرعت وزش باد خواهد بود و دمای هوا از منفی ۷ تا ۹ درجه سانتی‌گراد نوسان خواهد داشت.
کد خبر: ۷۰۱۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱ 09 January 2019
شهرام حکیمی از تداوم و افزایش سرعت وزش باد در ۲۴ ساعت آینده خبر داد.

به گزارش ایسنا، حکیمی با اعلام این خبر اظهار کرد: سرعت وزش باد در ۲۴ ساعت گذشته ۳ کیلومتر در ساعت بود که این سرعت امروز به ۷ کیلومتر در ساعت رسیده است.

وی ادامه داد: دمای هوا اکنون ۶ درجه سانتی‌گراد و آسمان نیمه ابری همراه با وزش شدید باد در تمام نقاط استان همدان و میزان سرعت آن در همدان بیشتر از سایر شهرستان‌ها است که از سمت جنوب غربی وارد استان می‌شود.

حکیمی پیش‌بینی کرد: تا اوایل هفته آینده شاهد ورود سامانه بارشی جدید نخواهیم بود و وزش باد همچنان ادامه دارد که موجب کاهش دمای هوا می‌شود و با وزش باد سامانه جدید بارشی را در اواسط هفته آینده برای استان همدان به ارمغان خواهد آورد.

حکیمی خاطرنشان کرد: دمای هوا نیز در ۲۴ ساعت گذشته از منفی ۴ تا ۹ درجه سانتی‌گراد نوسان داشته و گل تپه با منفی ۲ درجه سردترین و ملایر و نهاوند با ۹ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقاط استان را به خود اختصاص داده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار