بعلت ایام فاطمیه؛
مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تویسرکان اظهار کرد: برنامه‌های موسیقی ما با همراهی مسوولان شهرستان انجام می‌شود و اداره‌کل در ایام فاطمیه برنامه کنسرتی ندارد.
کد خبر: ۷۰۱۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱ 09 January 2019
مسعود عبدالمنافی با بیان اینکه در کانالی برنامه کنسرتی اعلام شده بود که بنده تکذیب کردم، گفت: در ایام فاطمیه برنامه‌ای نداریم و مجوزی داده نشده که لغو شود.

به گزارش نافع، طی روز‌های اخیر اطلاع‌رسانی برگزاری کنسرت مازیار فلاحی در بهمن ماه در تویسرکان در یکی از کانال‌های این شهرستان داده شد که در مطالب تبلیغی خود برای کنسرت نوشته بود: «با سپاس از فرمانداری و اداره فرهنگ که به سرعت به درخواست‌های هنری پاسخ داده و باعث بالا رفتن روحیه و شور و نشاط جوانان شهرستان می‌شوند» که سپس از سوی مدیر ارشاد این شهر تکذیب شد.

حال چرا چنین مطلبی در کانال درج شده و از مسؤولان شهرستان سپاس و قدردانی می‌شود و بعد برگزاری کنسرت تکذیب می‌شود موضوعی است که باید ریشه‌یابی شده، اما برای بررسی بیشتر موضوع را از مدیر فرهنگ و ارشاد تویسرکان جویا شدیم.

عبدالمنافی بیان کرد: درخواست‌هایی برای برگزاری کنسرت داریم، اما درخواست همواره به معنای اخذ مجوز نیست.

وی با بیان اینکه در کانال شبکه مجازی برنامه‌ای اعلام شد که بنده تکذیب کردم، افزود: در ایام فاطمیه برنامه‌ای نداریم و مجوزی داده نشده که لغو شود.

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تویسرکان با بیان اینکه درخواست‌هایی برای ۵، ۷، ۹ و ۲۵ دی ماه داشتیم، اما موافقت صورت نگرفت، بیان کرد: با کنسرت و برنامه‌های شاد مخالف نیستیم، اما توجه به شعائر دینی و مراسم آئینی نیز اهمیت دارد.

وی با تأکید بر اینکه یک ریال بودجه دولتی هزینه برای این کنسرت‌ها نمی‌شود، گفت: رویکرد تویسرکان برای کنسرت شادی فاخر است و لودگی، اختلاط، بی‌حجابی و رقص و پایکوبی که عواطف عمومی را جریحه‌دار کند، نیست.

عبدالمنافی اضافه کرد: وقتی درخواستی به ارشاد داده می‌شود ما به فرمانداری ارجاع داده و در آنجا با شورای تأمین هماهنگی می‌شود که در این تاریخ برگزار شود یا نشود.

وی با بیان اینکه باید گروه کنسرت هویتشان برای ما مشخص باشد، تصریح کرد: گروه کنسرت باید زیر نظر موسسه موسیقی بوده و تمام اعضای آن شناسایی شده باشند که اگر تخلفی شد، مجوز بعدی آن‌ها لغو شود.

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تویسرکان یادآور شد: کنسرت‌هایی که برگزار می‌شود زیر مجموعه وزارت ارشاد هستند و از آموزشگاه فرهنگی و هنری مجوز دارند و در اصل مجوز برگزاری کنسرت نیز به همان موسسه موسیقی داده می‌شود.

وی حفظ شعائر و احساسات و عواطف عمومی را مهم دانست و خاطرنشان کرد: به هیچکس اجازه تخلف نمی‌دهیم که بتواند شائبه‌ای نیز ایجاد کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار