رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملایر اضافه کرد: امسال ۱۴۰ میلیون تومان وام خوداشتغالی به کارفرمایان برای اشتغال هفت نفر از بهبودیافتگان اعطا شده و ۳۷ پرونده بهبود یافتگان برای اعطای تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده است.
کد خبر: ۷۰۰۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۸ 07 January 2019
حجت الاسلام حمید تکلو از ایجاد مرکز شلتر بانوان در ملایر خبر داد و گفت: موافقت اصولی این طرح گرفته شده است. 

به گزارش فارس، حجت الاسلام تکلو با اشاره به فعالیت‌های بهزیستی ملایر در حوزه آسیب‌های اجتماعی به ویژه اعتیاد اظهار کرد: در این زمینه اقدامات خوبی در سطح شهرستان انجام شده است.

وی آموزش خانواده‌های بهبودیافتگان، برگزاری همایش‌های مختلف، ایجاد مراکز درمانی و کلینیک، ایجاد کمپ‌ها و نظارت بر آن، جمع‌آوری کمپ‌های غیر مجاز و... را از اقدامات بهزیستی ملایر در حوزه مقابله با معضل اعتیاد دانست.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملایر با اشاره به اجرای طرح ملی کرامت به صورت پایلوت در دو شهر ملایر و فلاورجان گفت: در این زمینه بهزیستی ملایر به عنوان یکی از کمیته‌های زیرمجموعه این طرح اقدامات لازم را برای اجرای بهتر طرح کرامت در طول دو سال گذشته انجام داده است.

وی با بیان اینکه طی دو سال گذشته همزمان با اجرای طرح کرامت سه کمپ جدید در شهر‌های ازندریان، اسلامشهر آقگل و کمپ بانوان در ملایر راه‌اندازی شده است تصریح کرد: در حال حاضر ۹ کمپ مجاز و دارای استاندارد در ملایر با نظارت بهزیستی فعالیت دارند.

تکلو از ایجاد مرکز شلتر بانوان در ملایر در آینده نزدیک خبر داد و افزود: موافقت اصولی این طرح گرفته شده و منتظر اعلام مکان برای آن هستیم.

وی گفت: در زمینه اشتغال و حمایت بهبودیافتگان نیز سال گذشته ۹۵۰ میلیون تومان برای ۵۰ پرونده تسهیلات اشتغالزایی از سوی بهزیستی به این افراد اعطا شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار