کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با اشاره به اینکه تا پایان هفته سامانه بارشی جدیدی وارد استان نخواهد شد عنوان کرد: مهم‌ترین پدیده در هفته جاری وزش شدید باد خواهد بود و هیچگونه بارش برف و بارانی را نخواهیم داشت.
کد خبر: ۷۰۰۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۷ 07 January 2019
شهرام حکیمی از وزش باد شدید در برخی از مناطق استان همدان خبر داد.

به گزارش ایسنا، حکیمی با اعلام این خبر بیان کرد: با توجه به کاهش دما و بارش پراکنده در برخی از مناطق این استان، وزش باد شدید در ۲۴ ساعت آینده میهمان همدان خواهد بود.

وی ادامه داد: آسمان هم اکنون نیمه ابری همراه با وزش باد ملایم از سمت جنوب به غرب و دمای هوا ۴ درجه سانتی‌گراد است که در ۲۴ ساعت گذشته از ۱ تا ۱۱ درجه سانتی‌گراد نوسان داشته است.

حکیمی تصریح کرد: در ۲۴ ساعت آینده دمای هوا کاهش و آسمان نیمه ابری همراه با وزش شدید باد و در برخی از ساعات افزایش ابر و بارش پراکنده در برخی از نقاط را شامل می‌شود که دمای هوا از منفی ۵ تا ۶ درجه سانتی گراد نوسان خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه تا پایان هفته سامانه بارشی جدیدی وارد استان نخواهد شد عنوان کرد: مهم‌ترین پدیده در هفته جاری وزش شدید باد خواهد بود و هیچگونه بارش برف و بارانی را نخواهیم داشت.

حکیمی بیان کرد: با توجه به بارندگی‌های اخیر بیش‌ترین بارش را در شمال استان به صورت برف داشته‌ایم و بارش باران نیز در جنوب استان ریزش داشته است.

وی اضافه کرد: وزش باد در شهرستان ملایر و تویسرکان با ۴۳ کیلومتر بیش‌ترین و رزن با ۱۴ کیلومتر در ساعت کم‌ترین سرعت وزش باد را به خود اختصاص داده‌اند.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هوا شناسی استان همدان در پایان گفت: نهاوند با ۷ درجه سانتی‌گراد سردترین و رزن با منفی ۲ درجه سانتی گراد گرم‌ترین نقاط استان را به خود اختصاص داده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار