مدیر تنظیم بازار سازمان جهادکشاورزی استان همدان با بیان اینکه قیمت مصرف کننده مرغ درحال حاضر ۱۲ هزار و ۲۰۰ تومان است، اظهارکرد: روزانه ۹۰ تن مرغ در استان همدان کشتار می‌شود.
کد خبر: ۷۰۰۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۴ 07 January 2019
مهدی نجفیان از کاهش 800 تومانی قیمت مرغ زنده خبرداد و گفت: قیمت مرغ زنده امروز با کاهش 800 تومانی به 8600 تومان رسیده است.

به گزارش ایسنا، نجفیان با اشاره به اینکه از آذرماه تا کنون 162 تن مرغ منجمد در استان همدان توزیع شده است، تصریح کرد: در دی ماه امسال 28 تن مرغ منجمد در استان توزیع شده که قیمت مرغ منجمد برای مصرف کننده 8900 تومان است.

وی با تأکید براینکه جوجه‌ریزی در آذرماه مناسب بوده است،  افزود: در آذرماه یک میلیون و 900 قطعه جوجه‌ریزی در استان همدان صورت گرفته که مناسب است و اگر مشکلی در زمینه تأمین خوراک طیور پیش نیاید تولید خوب خواهد بود.

نجفیان با اشاره به اینکه نگرانی ما برای نیمه دی به بعد است، اظهارکرد: جوجه ریزی‌ها امیدوارکننده است و از بحران بازار اسفند کم می‌کند.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهادکشاورزی استان همدان از توزیع 330 تن گوشت قرمز گرم وارداتی در استان همدان خبرداد و افزود: در دی ماه امسال 11 تن گوشت گرم وارداتی  و 28 تن گوشت منجمد در استان توزیع شده و این توزیع همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به صادرات گوجه‌فرنگی گلخانه‌ای، ادامه داد: از 21 مهر تا کنون 1370 تن گوجه‌فرنگی گلخانه‌ای به عراق و 150 تن به کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار