سرهنگ رضا زارعی در پی ارجاع تعدادی پرونده مشخص شد فردی به هویت معلوم با جلب اعتماد بازاریان و کسبه و چندین ماه فعالیت در بازار همدان با خرید اجناس از قبیل: برنج و روغن و ارائه چک بانکی خودش بالغ بر یک میلیارد تومان اقدام به کلاهبرداری کرده و از همدان متواری شده است.
کد خبر: ۷۰۰۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۶ 07 January 2019
رئیس پلیس آگاهی استان همدان از شناسایی و دستگیری کلاهبردار سابقه دار و کشف ۲۷ فقره کلاهبرداری به ارزش ۱۰ میلیارد ریال دراین استان خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ زارعی اظهارداشت: ابتدا با دعوت از مالباختگان و احصاء اقدامات مجرمانه متهم مبنی بر کلاهبرداری و با بررسی در محل‌های تردد متهم، متواری شدن نامبرده تأیید و با تعامل بوجود آمده، مرتبطان وی شناسایی و با بهره گیری از آنان مشخص شد که متهم در یکی از رستوران‌های استان تهران به آدرس معلوم، مشغول به کار است.

سرهنگ رضا زارعی ادامه داد: با چند روز تعقیب و مراقبت، حضور وی به همراه خانواده اش در یکی از مهمانپذیر‌های واقع در اطراف تهران محرز و بلافاصله با شناسایی آدرس مهمانپذیر، اکیپی از کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری به استان تهران عزیمت و متهم را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی همدان دلالت دادند.

وی اظهار داشت: از نامبرده به صورت دقیق بازجویی به عمل آمد که متهم با مشاهده دلایل و مدارک مستند و مواجهه حضوری با شکات به تعداد ۲۷ فقره کلاهبرداری به ارزش یک میلیارد تومان در شهرستان‌های همدان، آبگرم و آوج معترف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: با تکمیل پرونده، متهم با جبران خسارات مالی به شکات با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار