معاون فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان اظهارکرد: علاوه بر فیلم فجر، پیگیر برگزاری جشنواره موسیقی فجر نیز در همدان هستیم که تعیین تکلیف این موضوع طی فردا و پس فردا مشخص می‌شود.
کد خبر: ۷۰۰۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۱ 06 January 2019
چندی پیش دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم فجر اعلام کرد که سال گذشته فیلم‌های جشنواره در استان‌ها نمایش داده شد و امسال نیز چنین برنامه‌ای مدنظر قرار دارد.

به گزارش فارس، سال گذشته همدان به همراه چند استان دیگر اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر را داشت که امسال نیز طبق پیگیری‌ها گویا قرار است در همدان نیز اکران فیلم‌ها را داشته باشیم.

معاون فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با بیان اینکه پیگیر اکران فیلم‌های جشنواره در همدان هستیم، اظهار کرد: روز گذشته جلسه‌ای داشتیم و اکنون منتظر مکاتبات تهران در این زمینه هستیم.

هادی فیض‌منش بیان کرد: اگر مکاتبات تهران شروع شود، همدان متقاضی برگزاری جشنواره فیلم فجر است که تاکنون مشخص نشده است.

وی اضافه کرد: علاوه بر فیلم فجر، پیگیر برگزاری جشنواره موسیقی فجر نیز در همدان هستیم که تعیین تکلیف این موضوع طی فردا و پس فردا مشخص می‌شود.

معاون فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با بیان اینکه نظر دبیرخانه برای اکران در استان‌ها مثبت است، افزود: هنوز سالن و زمان اکران‌ها مشخص نیست و این موارد طی روز‌های آینده اطلاع رسانی خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار