مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان از توزیع ۱۶ هزار تن آرد در استان خبرداد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۶ هزار و ۴۰۰ تن آرد روستایی بین روستاییان این استان توزیع شده است. 
کد خبر: ۷۰۰۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۳ 06 January 2019
رضا عباسی از تأمین میوه طرح تنظیم بازار ایام پایانی سال در استان خبر داد. 

به گزارش ایسنا، عباسی اظهارکرد: بر اساس ابلاغیه مورخ ۲۰ آذر؛ وزیر محترم جهاد کشاورزی مبنی بر واگذاری مأموریت تنظیم بازار سیب و پرتقال مورد نیاز طرح تنظیم بازار میوه شب عید به سازمان تعاون روستایی، کمیته استانی طرح تنظیم بازار متشکل از دستگاه‌های اجرایی از جمله استانداری، جهاد کشاورزی، سازمان صنعت، معدن و تجارت تشکیل شده و تا کنون دو جلسه برگزار کرده است. 

وی ادامه داد: بر اساس دستورالعمل ذخیره‌سازی سیب و پرتقال مشخصات کیفی محصولات به استان‌ها اعلام شده که میوه استان نیز بر این اساس تأمین می‌شود. 

عباسی یادآور شد: خوشبختانه با هماهنگی موجود در استان تجربه اجرای طرح توزیع میوه ایام پایانی سال در همدان با موفقیت انجام شده که امیدوارم امسال نیز این طرح در استان اثرگذار باشد. 

مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان همچنین به حمل میوه سیب و پرتقال طرح تنظیم بازار به سردخانه‌های فنی استان اشاره کرد و گفت: اتحادیه تعاون روستایی مباشر تهیه و تدارک میوه ایام پایانی سال است که قطعا کیفیت میوه را به‌صورت ویژه مد نظر قرار می‌دهد.

وی از توزیع ۱۶ هزار تن آرد در استان خبرداد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۶ هزار و ۴۰۰ تن آرد روستایی بین روستاییان این استان توزیع شده است. 

عباسی تأکید کرد: از ابتدای امسال بیش از ۱۶ هزار و ۴۰۰ تن آرد خبازی و خانه‌پزی توسط شبکه تعاون روستایی در تمام روستا‌های استان همدان توزیع شده است. 

مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان ادامه داد: در راستای خدمات‌رسانی به روستاییان و کشاورزان و همچنین براساس وظایف محوله سازمان تعاون روستایی، شبکه تعاون در سطح شهر و روستا‌ها اقدام به توزیع آرد و کالا‌های اساسی می‌کند. 

وی با بیان اینکه عمده شرکت‌های تعاونی روستایی عامل توزیع آرد روستائیان هستند، اعلام کرد: خدمات رسانی به کشاورزان و روستائیان از مهم‌ترین فعالیت‌های شبکه تعاونی روستایی استان همدان محسوب می‌شود. 

وی گفت: شبکه تعاون روستایی همدان بیش از ۷۸ واحد فروشگاه مصرف روستایی را در روستا‌های استان به‌صورت فعال دارد. 

مدیر سازمان تعاون روستایی استان همدان هدف از توزیع آرد بین روستاییان را ارائه خدمات بهتر و در راستای حمایت از روستاییان دانست و افزود: از مهمترین مزایای این اقدام تعاونی‌های روستایی، کاهش رفت و آمد روستاییان، صرفه جویی در وقت و هزینه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار