رئیس پلیس راه استان همدان استفاده از لاستیک‌های عاج دار بالای ۵۰ درصد را برای رانندگان الزامی دانست و گفت: استفاده از زنجیر چرخ در شرایط فعلی آب‌وهوا مناسب نیست، اما رانندگان می‌توانند با استفاده از لاستیک‌های عاج دار و رعایت سرعت مجاز در روز‌های زمستان از تصادفات و اتفاقات ناگوار جلوگیری کنند.
کد خبر: ۶۹۹۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۵ 05 January 2019
سرهنگ رضا عزیزی از تصادف منجر به فوت در ۱۵ کیلومتری شهرستان رزن خبرداد. 

به گزارش ایسنا، سرهنگ عزیزی در تشریح این تصادف، گفت: در ۱۲ ساعت گذشته یک دستگاه خودرو پراید در ۱۵ کیلومتری شهرستان رزن به علت سرعت بالا و لغزندگی جاده دچار واژگونی شد راننده خودرو که یک خانم بود بر اثر این حادثه فوت کرده است. 

وی همچنین از تصادف و فوت راننده‌ای دیگر طی ۲۴ ساعت گذشته خبرداد و مطرح کرد: یک دستگاه خودرو پژوپارس به علت سرعت بالا و لغزندگی سطح جاده، واژگون و راننده آن فوت شده است. 

رئیس پلیس راه استان همدان با اشاره به تصادفات گزارش شده به دلیل بارش برف و باران طی ۲ روز گذشته، اظهار کرد: در ۲ روز گذشته ۱۴ مورد تصادف رخ داده که منجر به فوت ۲ نفر دربیمارستان شده است. همچنین تمامی تصادفات ثبت شده مربوط به سواری و خودرو‌های سبک بوده‌اند. 

وی در رابطه با شرایط فعلی جاده‌ها، بیان کرد: درحال حاظر جاده‌ها خشک هستند و تصادفی گزارش نشده است، اما همچنان مسافرین باید به نکات ایمنی توجه داشته‌باشند چراکه خشک شدن آسفالت جاده‌ها نیازمند زمان طولانی است. 

سرهنگ عزیزی ادامه داد: مردم باید به این سطح از فرهنگ ترافیکی رسیده باشند که آسفالت به زودی خشک نمی‌شود و لغزنده است. رانندگان می‌توانند به راحتی هنگام استفاده از نور چراغ خودروهایشان متوجه لغزندگی آسفالت شوند چراکه هنگام لغزندگی، آسفالت براق است و نور را انعکاس می‌دهد. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار