معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: درخشش بانوان در عرصه‌های مختلف ورزشی به ویژه بازی‌های آسیایی نیز نشان از موفقیت‌های ارزنده آن‌ها داشت که باید مورد حمایت جدی قرار بگیرند.
کد خبر: ۶۹۹۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۴ 05 January 2019
معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه نباید به بخش خصوصی به چشم خیر نگاه کرد، گفت: ما با مشکلات مالی در حوزه ورزش و جوانان مواجه هستیم و به شدت به مشارکت بخش خصوصی نیازمندیم.

به گزارش ایسنا، امیر رضا خادم در آیین تکریم و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان اظهارکرد: همدان یکی از استان‌های مهم با ظرفیت بسیار بالا در حوزه ورزش و جوانان است و قطع به یقین این جابجایی زمینه تداوم موفقیت‌های دستگاه ورزش استان را به دنبال خواهد داشت. 

وی جابجایی مدیران را در نظام اجرایی کشور‌ها طبیعی دانست و گفت: به هر حال دیر یا زود این اتفاق برای همه مدیران خواهد افتاد و مهم این است که انتهای خدمت با عملکرد مثبت همراه باشد. 

وی افزود: رسول منعم در مدت تصدی دستگاه ورزش و جوانان همدان منشاء خدمات خوبی بود و از مدیران اخلاق مدار و توانمند کشور به شمار می‌رود. 

معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان یادآور شد: این مدیر باتجربه قرار است از این پس در معاونت فرهنگی فعالیت جدید خود را سپری کند و اگر هم صلاح بر مدیریت استانی باشد، اقدام خواهد شد. 

وی بیان کرد: محسن جهانشیر مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان همدان نیز در آخرین نظر سنجی و مصاحبه‌ای شورای معاونین وزارتخانه که در حوزه مدیران فعال انجام شد، رتبه دوم را کسب کرد. 

خادم خاطرنشان کرد: عملکرد جهانشیر در دوره سرپرستی اداره ورزش و جوانان سمنان به قدری مطلوب بود که برای انتفال وی به همدان با مقاومت جدی مسئولان این استان مواجه شدیم. 

وی افزود: با این حال همدان یکی از استان‌های مهم با ظرفیت بسیار بالا در حوزه ورزش و جوانان است و قطع به یقین این جابجایی زمینه تداوم موفقیت‌های دستگاه ورزش استان را به دنبال خواهد داشت. 

معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر لزوم توجه به حوزه جوانان و بانوان گفت: حوزه جوانان در اولویت‌های جدی وزارت ورزش است و نگاه کلان به سازندگی مدیران موفق برای آینده کشور داریم. 

وی خاطرنشان کرد: درخشش بانوان در عرصه‌های مختلف ورزشی به ویژه بازی‌های آسیایی نیز نشان از موفقیت‌های ارزنده آن‌ها داشت که باید مورد حمایت جدی قرار بگیرند.

وی اولویت‌های وزارت ورزش و جوانان را تعامل با مدیران دستگا‌های اجرایی، توسعه سمن‌ها درحوزه جوانان، توجه به ورزش بانوان و تسهیل شرایط برای حضور بخش خصوصی در ورزش عنوان کرد و گفت: ورزش بانوان در سال‌های اخیر با وجود همه مشکلات رشد صعودی در مدال آوری داشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار