رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهر مریانج گفت: مردم شهر مریانج و روستا‌های همجوار بیش از یک تُن مس برای ساخت خشت‌های گنبد جدید حرم مطهر امام حسین (ع) اهدا کردند.
کد خبر: ۶۹۹۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۰ 04 January 2019
نادر پورسبزی از اهدای یک تُن مس از سوی مردم مریانج برای ساخت گنبد حرم امام حسین (ع) خبر داد.

به گزارش فارس، پورسبزی با بیان اینکه ترفیع گنبد حرم امام حسین (ع) توسط دو استان همدان و کرمان انجام خواهد شد که ابتدا باید خشت‌های مس این پروژه تهیه شود گفت: برخلاف شیطنت‌هایی که گاهی صورت می‌گیرد و برخی این شبهه را ایجاد می‌کنند که در بازسازی حرمین در عتبات از بودجه دولتی استفاد می‌شود، بار‌ها و بار‌ها مسوولان ستاد بازسازی اعلام کرده‌اند همه هزینه‌های بازسازی عتبات از محل کمک‌های مردمی تامین می‌شود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات شهر مریانج اضافه کرد: حتی استفاده از مصالح داخلی برای بازسازی عتبات و به کارگیری نیروی کار ایرانی در بازسازی حرمین شریف همواره مورد تاکید مسوولان ستاد بوده و در این راستا برخی از کارخانه‌های داخلی که در شرف تعطیلی و ورشکستگی بودند، مجدداً رونق گرفتند.

وی افزود: اهدای بیش از یک تن مس از سوی مردم مریانج گوشه‌ای از این کمک‌های مردمی است که از سوی ستاد عتبات استان همدان و شهر مریانج به استان کرمان ارسال شده است.

پورسبزی خاطرنشان کرد: قرار است این مس‌ها پس از ذوب شدن، در فرآیند تهیه خشت‌های گنبد جدید حرم مطهر امام حسین (ع) در کرمان مورد استفاده قرار گیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار