مدیر درمانگاه «موقوفه بهاء‌الملک» اعتمادیه همدان با بیان اینکه درمانگاه «موقوفه بهاء‌الملک» اعتمادیه در راستای اجرای نیت واقف به اهالی ۳۲ روستای شهر‌های همدان، کبودراهنگ، بهار و فامنین خدمات بهداشتی و درمانی رایگان ارائه می‌دهد اظهار کرد: درمان بیماران صعب‌العلاج بی‌بضاعت روستا‌های مورد هدف مورد توجه ماست.
کد خبر: ۶۹۹۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۵ 04 January 2019
خسرو محمدی از اضافه شدن متخصص جراحی به درمانگاه موقوفه اعتمادیه خبر داد.

به گزارش فارس، محمدی با بیان اینکه ارائه کمک‌هزینه درمان این بیماران از دیگر اقدامات است گفت: در همین راستا در روستای شورین حضور یافتیم و ۵۰ بیمار صعب‌العلاج آن توسط پزشک درمانگاه موقوفه اعتمادیه ویزیت شدند.

مدیر درمانگاه «موقوفه بهاء‌الملک» اعتمادیه همدان خاطرنشان کرد: با توجه به نوع بیماری بیماران صعب‌العلاج کمک‌هزینه درمانی نیز پرداخت شد که این اقدامات جدا از فعالیت روزانه درمانگاه موقوفه بهاء‌الملک است.

وی از حضور پزشک عمومی، ماما، دندان‌پزشک، متخصص قلب و تزریقات در روستای شورین برای ارائه خدمات درمانی خبر داد و افزود: کمک به بیماران صعب‌العلاج این ۳۲ روستا با همکاری و هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی انجام می‌شود.

محمدی با بیان اینکه شناسایی بیماران صعب‌العلاج و تشکیل پرونده برای آن‌ها در راستای ارائه خدمات درمانی از جمله اقدامات بوده است افزود: کمک‌های مالی به تعدادی از بیماران به منظور ادامه روند درمان انجام شده و بقیه نیز در برنامه است.

۱۰۰ میلیون تومان به بیماران صعب‌العلاج ۳۲ روستای موقوفه بهاءالملک کمک شد

وی با اشاره به اینکه تمام بیماران صعب‌العلاج ۳۲ روستا شناسایی شده و برخی از روستا‌ها بیماران صعب‌العلاج نداشته و برخی بیشتر از جا‌های دیگر داشتند، گفت: از آنجا که تعداد بیماران صعب‌العلاج روستای شورین بالاست این روستا را برای ارائه خدمات در اولویت قرار دادیم.

مدیر درمانگاه «موقوفه بهاء‌الملک» اعتمادیه همدان با بیان اینکه در آینده به ترتیب به روستای دره مرادبیگ و انصارالامام و ... خواهیم رفت، خاطرنشان کرد: تمام بیماران صعب‌العلاج روستای بهاءالملک زیر پوشش کمک‌های مالی و درمانی قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه خدمات‌رسانی مرتب در برنامه است و تا وقتی که منابع مالی موجود باشد در این راستا اقدام خواهیم کرد، افزود: گاهی اوقات به دلیل متغیر بودن اعتبارات، میزان خدمات‌رسانی شدت و ضعف دارد.

محمدی با اشاره به اینکه متخصص قلب مرتب هر هفته بیماران ۳۲ روستا را با توجه به مراجعات درمانگاه ویزیت می‌کند گفت: اخیراً متخصص جراحی عمومی به مجموعه اضافه شده است.

وی تصریح کرد: اگر بیماری نیاز به متخصص دیگری در هر رشته‌ا‌ی داشته باشد، با انجام فرایند درمان، پشتیبانی مالی از او صورت می‌گیرد.

مدیر درمانگاه «موقوفه بهاء‌الملک» اعتمادیه همدان بیان کرد: امسال ۱۰۰ میلیون تومان به بیماران صعب‌العلاج ۳۲ روستای موقوفه بهاءالملک کمک شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار