مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر با بیان اینکه هدف از برگزاری هماهنگ جشن تکلیف برای دانش‌آموزان دختر پایه سوم، کمک کردن به هزینه خانواده‌ها و نظارت بهتر بر اجرای برنامه‌هاست، افزود: همچنین کارگاه آموزشی امور مالی و سامانه‌های مرتبط با مدارس برای مدیران سه دوره تحصیلی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۹۹۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۵ 03 January 2019
هادی سلگی با بیان اینکه جشن تکلیف دانش‌آموزان دختر پایه سوم ابتدایی هماهنگ برگزار می‌شود، عنوان کرد: در روز ولادت حضرت علی اکبر (ع) برای هزار و ۳۶۳ دانش‌آموز پایه سوم ابتدایی مدارس دولتی و غیردولتی جشن تکلیف برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، سلگی در گردهمایی مدیران ابتدایی شهرستان ملایر، افزود: تلاش همه ما بر این است که بهترین کیفیت آموزشی را داشته باشیم و بهترین نتایج را بگیریم و این امر با برنامه‌ریزی و هماهنگی حاصل می‌شود.

وی با تأکید بر اهمیت و جایگاه معلم و آموزش و پرورش، اظهار کرد: به جز معلم، کس دیگری نباید بر کار معلم نظارت کند چرا که قرار است جامعه از من و شما خیلی چیز‌ها را یاد بگیرد یعنی ما آموزش‌دهنده خوبی باشیم و هرجا هم لازم باشد باید یادگیرنده خوبی باشیم.

سلگی تصریح کرد: اگر قرار است جامعه بهتری داشته باشیم این در اختیار معلمان است و چه بخواهیم و نخواهیم نقش الگو را برای دانش‌آموزان و جامعه داریم.

مدیر آموزش و پرورش ملایر با اشاره به قرار گرفتن در ایام امتحانات، یادآور شد: کتاب‌های درسی هیچ کدام بر دیگری اولویت ندارد و ما اگر درست آموزش دهیم تأثیرپذیری آن‌ها محقق شده و زمانی این اتفاق می‌افتد که آموزش‌های ما منجر به تغییر رفتار شود.

وی در ادامه با بیان اینکه جشن تکلیف دانش‌آموزان دختر پایه سوم ابتدایی هماهنگ برگزار می‌شود، عنوان کرد: در روز ولادت حضرت علی اکبر (ع) برای هزار و ۳۶۳ دانش‌آموز پایه سوم ابتدایی مدارس دولتی و غیردولتی جشن تکلیف برگزار می‌شود.

سلگی با بیان اینکه هدف از برگزاری هماهنگ جشن تکلیف برای دانش‌آموزان دختر پایه سوم، کمک کردن به هزینه خانواده‌ها و نظارت بهتر بر اجرای برنامه‌هاست، افزود: همچنین کارگاه آموزشی امور مالی و سامانه‌های مرتبط با مدارس برای مدیران سه دوره تحصیلی برگزار می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش ملایر با تشکر از زحمات همه عوامل به ویژه برگزارکنندگان برنامه‌های هفته سوادآموزی، یادآور شد: ۸۰ درصد کلاس‌های سوادآموزی در مدارس برگزار می‌شود که این عوامل باعث استقبال بهتر خانواده‌ها از این کلاس‌ها شده و امسال برای نخستین‌بار در ۶ کلاس، آموزش مقدماتی رایانه برای سواد‌آموزان اجرا می‌شود.

گفتنی است؛ در پایان این گردهمایی، از سرگروه‌های آموزش ابتدایی با حضور مسئولان تجلیل به عمل آمد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار