نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی خوستار توزیع عادلانه بودجه در میان شهرستان‌های همدان شد و با بیان اینکه نباید به مردم فشار آورد و بدون ضابطه از فعالان اقتصادی مالیات سنگین دریافت کرد، گفت: باید دید چه کاری می‌توان انجام داد تا درآمد سرانه مردم افزایش یابد.
کد خبر: ۶۹۹۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶ 03 January 2019
سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: طرح استانی شدن پرداخت یارانه ها، باعث برهم خوردن توازن و بی عدالتی در مناطق کمتر برخوردار کشور می‌شود.

به گزارش ایرنا، محمدمهدی مفتح در جلسه اعضای شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان افزود: استان‌هایی که از نظر اقتصادی و توسعه‌ای در شرایط مطلوبی قرار دارند با حذف یارانه دهک‌هایی که از شرایط مالی مناسبی برخوردارند، با رشد مواجه می‌شوند.

به اعتقاد وی، اما استان‌هایی که از منظر توسعه اقتصادی و درآمدی وضعیت مناسبی ندارند بدون تردید با اجرای این طرح آسیب خواهند دید.

مفتح با بیان اینکه استانی شدن پرداخت یارانه‌ها برهم خوردن تعادل را بین استان‌ها بیشتر می‌کند، ادامه داد: رعایت عدالت از نکات اساسی و مهم در تمام تصمیم‌گیری‌های مجلس است و ملاحظات خاص خود را می‌خواهد.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعداد طرح‌های عمرانی نیمه تمام در کشور به حدی است که اگر بودجه عمرانی ۳۰ سال کشور را به آن اختصاص دهیم، این طرح‌ها تکمیل نمی‌شود، گفت: با در نظر گرفتن این مساله نباید هیچ طرح جدیدی را اجرایی کنیم.

مفتح با بیان اینکه، اما این نظریه موفق نمی‌شود، افزود: برخی استان‌ها تعداد طرح‌های بیشتری دارند و ممنوعیت افزودن طرح جدید، بی تعادلی بین استان‌ها را به دنبال خواهد داشت و شاهد بی‌عدالتی می‌شویم.

مفتح تاکید کرد: هیچ کس در هیچ زمانی برای انجام کار درست و قانونی مجازات نشده است لذا مسئولان حامی مدیری هستند که به موقع کار مردم را انجام می‌دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار