استاندار همدان با تاکید بر اینکه هیچ ابایی از بیان آمار واقعی نداشته باشید و آمار منفی را نیز بیان کنید و نقاط قوت را هم ذکر کنید، گفت: کسانی که تریبون و قلم در اختیار دارند کارشناسانه صحبت کنند و اصحاب رسانه همکاری کنند و از کسی که اطلاعات ندارد سوال نکنند تا دچار حاشیه بی‌مورد در کشور نشویم.
کد خبر: ۶۹۹۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶ 03 January 2019
سید‌سعید شاهرخی با بیان اینکه مدیران هیچ ابایی از بیان آمار واقعی نداشته باشند و نقاط قوت هم گفته شود، گفت:کسانی که تریبون و قلم در اختیار دارند کارشناسانه صحبت کنند و اصحاب رسانه از کسی که اطلاعات ندارد سوال نکنند تا دچار حاشیه نشویم.

به گزارش تسنیم، شاهرخی در شورای برنامه‌ریزی استان اظهار داشت: باید بتوانیم سهم بیشتری را برای استان از منابع ملی جذب کنیم.

وی بیان کرد: ۹ نماینده همدان موجب سرافرازی استان هستند و در وزارتخانه‌ها پیگیری نمایندگان به گونه‌ای است که مایه مباهات استان است.

بسترسازی برای مشارکت بخش خصوصی و توجه به معیشت مردم اولویت استان است

شاهرخی گفت: در هزینه کرد اعتبارات در بخش‌های مختلف توجه به معیشت مردم، تولید و حمایت از تولید و اشتغال، بسترسازی برای مشارکت بخش خصوصی را خواهیم داشت و در غیر این صورت توفیقی را نخواهیم داشت. باید از بخش خصوصی و سرمایه‌گذار استقبال کنیم و این اولویت اول استان و تاسی از سیاست‌های دولت است.

استاندار همدان تصریح کرد: احیای واحد‌های تولیدی راکد و افزایش راندمان واحد‌هایی که با ظرفیت کم کار می‌کنند را در برنامه خود داریم و به زودی در جلسه‌ای با حضور متولیان دو بخش تولید و سرمایه گذاران به این مباحث پرداخته می‌شود و بسته‌های مختلف به سرمایه گذاران ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اگر بخواهیم واحدی را از صفر به رشد برسانیم هزینه و انرژی بالایی می‌خواهد، افزود: راه اندازی واحد‌های راکد و افزایش راندمان جهت گیری اصلی بودجه استان است و باید کاری کنیم تا سرانه درآمد مردم بالا برود که در این صورت عوارض و مالیات توسط مردم به خوبی پرداخت می‌شود.

شاهرخی با بیان اینکه باید نگاهمان به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به عنوان اصل انکار ناپذیر باشدف عنوان کرد: ستاد اطلاع رسانی استان باید وقت گذاشته و این باور در مدیران ایجاد شود تا در حوزه مجازی نیز به خوبی فعالیت کنند در حالی که بسیاری از سایت‌ها به روزرسانی نشده است.

اعتبارات عمرانی استان از ۴۱۴ به ۴۸۵ میلیارد رسیده و ۱۷ درصد رشد را نشان می‌دهد

استاندار همدان با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا با محوریت نمایندگان مجلس شرایط بودجه به خوبی نهایی شود، گفت: اعتبارات عمرانی استان از ۴۱۴ به ۴۸۵ میلیارد رسیده و ۱۷ درصد رشد را نشان می‌دهد. اعتبارات ۳۳۴ میلیاردی هزینه‌ای را نیز در استان داریم.

شاهرخی با بیان اینکه شهرستان‌های استان نگران نباشند و به تناسب ظرفیت و توان شهرستان‌ها بودجه تخصیص می‌یابد، گفت: ضرورت برنامه‌ریزی هدفمند، داشتن آمار صحیح است و باید با توجه به منابع برنامه‌ریزی کنیم.

وی گفت: اگر آمار درست نباشد اتلاف منابع و عدم اثربخشی را به دنبال دارد لذا مدیران مختلف آمار حوزه خود را به صورت ریز و به روز داشته باشند و راستی آزمایی کنند در غیر این صورت به نتیجه نمی‌رسیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار