رییس شورای شهر اسدآباد اظهار کرد: شهردار منتخب برای گرفتن حکم نهایی به استانداری معرفی خواهد شد تا هر چه زودتر و با قدرت کار خود را در تصدی شهردار شهر اسدآباد آغاز کند. 
کد خبر: ۶۹۸۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۷ 03 January 2019
بعد از ابلاغ منع بکارگیری بازنشستگان کاظم سعیدی شهردار اسدآباد کنار رفت و اعضای شورای شعر در مدت یک ماه برنامه‌ها و سوابق کاری ۸ شهردار را به عنوان گزینه‌ها در کمیسیون‌های تخصصی بررسی و در نهایت پیمان سبزه‌ای با اکثریت آراءبه عنوان شهردار اسدآباد انتخاب شد. 

به گزارش ایسنا، حسن کرمی پایدار تکمیل پروژه‌های نیمه کاره و رسیدگی به مبلمان شهری را از مهمترین مطالبات اعضای شورای شهر و شهروندان اسدآبادی عنوان کردو افزود:از شهردار جدید خواستاریم از فرصت باقی مانده برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استفاده کند. 

فرماندار اسدآباد هم با اشاره به وضعیت ناهمگون شهری و وجود بافت‌های فرسوده و وضعیت نامناسب شهر خاطر نشان کرد: دولت برای اصلاح بافت‌های فرسوده شهری و اجرای طرح باز آفرینی ۴۱ میلیارد تومان اعتبار برای استان پیش بینی کرده است. 

کریم حمیدوند اظهار کرد: در جلسه‌ای استاندار همدان با اعلام این خبر تاکید کرد: هر شهرداری که طرح کاربردی وتاثیر گذار ارائه دهد می‌تواند سهم بیشتری از این اعتبارات را جذب کند. 

گفتنی است؛ شهرستان اسدآباد با جمعیت ۱۰۰ هزار نفری جمعیتی افزون بر ۵۶ هزار نفر را در شهر اسدآباد جای داده و دارای ۷ عضو شورای اسلامی است. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار