مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان در نشست با عضوشورای شهر همدان گفت: برای به ثمر رسیدن پرونده‌های ثبت جهانی آثار و ابنیه تاریخی همدان که در سطح بین المللی هستند نیازمند حمایت پیگیری مجدانه مسولان ارشد و نمایندگان استان هستیم.
کد خبر: ۶۹۶۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۶ 28 December 2018
مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان در نشست با عضوشورای شهر همدان گفت: برای به ثمر رسیدن پرونده‌های ثبت جهانی آثار و ابنیه تاریخی همدان که در سطح بین المللی هستند نیازمند حمایت پیگیری مجدانه مسولان ارشد و نمایندگان استان هستیم.اتوبوس توسعه گردشگری در همدان به حرکت در آمده است/ درصدد ایجاد کمپ اقامتی درخور شان نام همدان برای میهمانان نوروزی هستیم

 به گزارش تابناک همدان، علی مالمیر افزود: اتوبوس توسعه گردشگری در همدان به راه افتاده و باید با حضور کلیه دستگاه‌های استان شاهد حرکت تندتر این (اتوبوس) توسعه گردشگری باشیم، وبدون هیچگونه حواشی در حال تلاش برای رونق صنعت گردشگری استان هستیم

مالمیر خاطر نشان ساخت: دراستان خوشبختانه باشهرداری‌ها مشکل خاصی نداریم و هم راستا و هم دغدغه در حال حرکت هستیم و این یک نکته مثبت برای پیشبرد اهداف توسعه گردشگری استان است و امیدواریم دربحث محتوا سازی برای شهر همدان بالاخص پیاده راه بوعلی و اکباتان شهرداری هم خوبتر وقویتر وارد شده و فضای روحی شهر را تغییر دهد.

وی افزود: در همدان جای کار بسیاری داریم و اگر به پیاده راه‌ها که به اعتقادمن فعلا یک سوم کار انجام شده توجه بیشتری گردد وگام بعدی جداره سازی این دو پیاده راه وگام اخر مشارکت اصناف در رونق هرچه بیشتر گردشگری دراین محوطه با محتواسازی‌های مختلف و جذاب است.

رییس کمیسیون گردشگری شورای شهر همدان در نشست با مدیر کل میراث استان با اعلام اینکه در دوسال اخیر شاهد روند روبه رشد مدیریت میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان بودیم، افزود: گردشگری در یکی دوسال اخیر بسیار خوب عمل کرده و ما بعنوان نمایندگان مردم قدردان این تلاشیم.

حسین قراباغی تصریح کرد: چه بخواهیم و چه نخواهیم همدان پایلوت گردشگری کشوره شده و شورای شهر در مسیر توسعه گردشگری استان نقش خوبی را ایفا کرده و هم موانع سر راه مدیران و مردم را برای توسعه گردشگری این استان برمی دارد.

قراباغی گفت: بیشترین سرمایه گذاری‌ها را به سوی گردشگری سوق می‌دهیم ودرصدد حمایت بیشتر سرمایه گذاران دراین خصوص هستیم ونگاه شورای شهر نگاه توسعه گردشگری است

رییس کمیسیون سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر همدان در دیدار با مالمیر ادامه داد: باید باچشمان باز و آینده نگر در رونق گردشگری استان گام برداریم و به همین منظور برای عیدامسال درصدد ایجاد کمپ اقامتی خوب و درخور شان نام همدان برای میهمانان نوروزی هستیم.

وی خاطر نشان ساخت: خوشبختانه یک خَلَع بزرگ استان با تدبیر اداره کل میراث مرتفع شد و منطقه فخرآباد پایلوت منطقه گردشگری همدان خواهد شد.

دراین دیدار مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری شهرداری همدان نیز با تشریح برخی فعالیت‌های انجام شده در راستای گردشگری گفت: آمادگی داریم زمین‌های خوبی را در متراژ‌های ۵۰۰ هکتار،۳۰۰ هکتار و یا کمتر و بیشتر به طرح‌های توجیه پذیر گردشگری اختصاص دهیم و آماده همه نوع همکاری با سرمایه گذاران بخش گردشگری هستیم.
 اتوبوس توسعه گردشگری در همدان به حرکت در آمده است/ درصدد ایجاد کمپ اقامتی درخور شان نام همدان برای میهمانان نوروزی هستیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار