مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: شرکت با دارابودن ۴۵۲ دستگاه نفتکش فعال، آماده سوخت رسانی بهنگام به مقاصد مصرف در استان خود و چند استان شمال غربی کشور در زمستان جاری است و این مهم با مجاهدت‌های رانندگان و عوامل دخیل در رساندن سوخت از مبدا به مقصد مصرف، ممکن است.
کد خبر: ۶۹۵۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۸ 25 December 2018

مدیر منطقه شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: شرکت با دارابودن ۴۵۲ دستگاه نفتکش فعال، آماده سوخت رسانی بهنگام به مقاصد مصرف در استان خود و چند استان شمال غربی کشور در زمستان جاری است.

به گزارش تابناک همدان، از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان، امین روستایی،  با اعلام مطلب فوق در مراسمی که به مناسبت ۲۶ آذر، روز ملی حمل و نقل برپاشده بود، گفت: این مهم با مجاهدت‌های رانندگان و عوامل دخیل در رساندن سوخت از مبدا به مقصد مصرف، ممکن است.

وی ضمن قدردانی از فعالیت‌های تمامی تلاشگران عرصه حمل و نقل گفت: حمل و نقل از جمله زیرساخت‌های توسعه کشور است و تحقق این رخداد در گرو فعالیت‌های دلسوزانه و تلاش شما زحمت‌کشان است.

روستایی با اشاره به حمل روزانه، مقادیر افزونی از انواع فرآورده‌های نفتی بنزین، نفتگاز و نفت سفید از انبار نفت ایثارگران به مقاصد مصرف افزود: ما با همکاری شما توانسته‌ایم سوخت مورد نیاز استان همدان و حتی چند استان شمال غربی کشور را بدون وقفه و در هر شرایطی تأمین کرده و تحویل دهیم.

وی یادآور شد: پخش منطقه همدان با دارا بودن ظرفیت دریافت و ذخیره‌سازی مطلوب فرآورده‌های نفتی، همواره انبوهی از فرآورده‌ها، در انبار‌های نفت زیر نظر خود را ذخیره کرده و آماده خدمت رسانی است.

این مقام مسئول خاطرنشان ساخت: وظیفه خطیری بر عهده تلاشگران این عرصه به ویژه رانندگان نفتکش‌ها بوده که امید است این سکان داران جاده‌ها با رعایت نکات ایمنی و توجه بیش از پیش به قوانین راهنمایی و رانندگی، ضریب وقوع حوادث و خطرات را به حداقل برسانند.

لازم به ذکر است، در ادامه نشست، پرسش و پاسخ رانندگان، پیمانکاران و فعالان عرصه حمل و نقل با مسئولان پخش منطقه همدان در فضایی صمیمی و تعاملی انجام شد.

در پایان این مراسم از مدیران عامل شرکت‌های حمل و نقل و تعدادی از رانندگان فعال و منتخب از سوی مدیرعامل شرکت ملی پخش و همچنین از طرف شرکت‌های ذی‌ربط با اهدای هدیه، تندیس و لوح تقدیر، تجلیل شد.

گفتنی است، این مراسم با حضور مدیر و تنی چند از مسئولین شرکت، مدیران عامل تعاونی‌های نفتکش‌ها پیمانکاران و رانندگان سوخت رسان،۲ دی‌ماه سال ۹۷ و در محل سالن اجتماعات انبار نفت ایثارگران منطقه برگزار شد.

لازم به اشاره است، در طول این هفته، مدیر منطقه و نمایندگان شرکت‌ها با حضور در منزل یکی از رانندگان بیمار و جمع خانواده آنان، از وی تفقد و عیادت کرده و برای حضور مجددشان در محل کار از درگاه خدای منان استعانت کردند.
۴۵۲ دستگاه نفتکش منطقه همدان، آماده برای سوخت رسانی در زمستان/ سکان داران جاده‌ها با رعایت نکات ایمنی  ضریب وقوع حوادث را به حداقل برسانند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار