امام جمعه همدان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته همدان با بیان اینکه تیپ انصارالحسین (ع) همدان در مناطق زلزله‌زده تأمین‌کننده امنیت هستند گفت: امروز مرزبانان ایران اسلامی امنیت سازان این کشور هستند و در این راه جان خود را فدای کشور کرده‌اند.
کد خبر: ۶۹۳۴۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۶ 21 December 2018
امام جمعه همدان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته همدان با بیان اینکه تیپ انصارالحسین (ع) همدان در مناطق زلزله‌زده تأمین‌کننده امنیت هستند گفت: امروز مرزبانان ایران اسلامی امنیت سازان این کشور هستند و در این راه جان خود را فدای کشور کرده‌اند.

به گزارش تابناک همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی افزود: امروزه امنیت به نظر برخی ارزان و کم‌قیمت به حساب می‌آید که این نیز ظلم در حق امنیت‌سازان ما در مرز‌ها و خارج از مرزهاست به همین دلیل است که نعمت امنیت از هر نعمت دیگری والاتر و بالاتر است.

وی با بیان اینکه باید قدردان زحمات نیرو‌های حافظ امنیت ایران اسلامی باشیم تصریح کرد: همه جامعه به ویژه مردم و جامعه در مقابل مرزبانان کشور وظیفه دارند که حداقل قدردان زحمات این افراد و پشتیبان از آن‌ها باشند.

امام جمعه همدان گفت: مرزبانان امروز در شرایط بسیار سختی در حال خدمت‌رسانی به کشور هستند بنابراین هر صنفی از بازار باید از وضعیت آن‌ها بازدید و به آن‌ها کمک کنند.

وی در ادامه با اشاره اینکه همدان در مناطق زلزله زده نقش خوبی ایفا کرده است، خاطر نشان ساخت: هر بخشی از مناطق زلزله‌زده به یک استان واگذار شده است خاطرنشان کرد وهمدان چنان عملکرد خوبی در مناطق تحت مدیریت خود داشت که دیگر مناطق زلزله‌زده ه. علاقه داشتند مسؤولیت آن‌ها نیز به این استان واگذار شود.

طه‌محمدی با بیان اینکه بنیاد مسکن همدان بیش از ۸۰ روستا را بازسازی کرده است گفت: تیپ انصارالحسین (ع) همدان نیز در نظم‌بخشی و تأمین امنیت به خوبی در این حوزه نقش‌آفرینی کرده و عملکرد آن مورد توجه قرار گرفته است.

امام جمعه همدان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ارز ارزان شده و اگر قیمت کالا‌ها هم کاهش یابد، بخش بزرگی از مشکلات برطرف می‌شود، اظهار کرد: از بازار تقاضا داریم که از سربازان این کشور پشتیبانی کنند و حداقل برخی از نیاز‌های آن‌ها را برطرف کنند.

وی با بیان اینکه ۱۵۰ شهید روحانی و ۴۰۰ روحانی ایثارگر در همدان داریم خاطرنشان کرد: قدر این افراد شناخته نشده و باید فراموش‌شدگان را به یاد مردم آورد.

طه‌محمدی به هفته راهداری نیز اشاره کرد وگفت: هر فردی که جان مردم را حفظ کند در نزد خداوند ارج بسیاری دارد و این تنها مختص پزشکان جامعه نیست.

وی به لزوم حفظ وحدت شیعه و سنی تصریح کرد: وحدت شیعه و سنتی به معنای تغییر مذهب نیست بلکه باید به یکدیگر احترام بگذارند و به مقدسات یکدیگر توهین نشود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دکتر احمدی نژاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۲
مقوله امنیت دارای سطوح و زوایای مختلفیست که یکی از آنها امنیت نظامی در کشور است. دولت و نظام بایستی به فکر ایجاد امنیت در سایر سطوح مانند امنیت اقتصادی، امنیت مالی، امنیت روانی، امنیت شغلی و کاری و... باشد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار