فرمانده انتظامی استان همدان بابیان اینکه در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو از معابر عمومی شهر همدان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت، افزود: با انجام تحقیقات میدانی و شگرد‌های خاص پلیسی، یکی از سارقان سابقه دار در این خصوص شناسایی و از نامبرده یک دستگاه خودرو سواری پراید مسروقه کشف شد.
کد خبر: ۶۹۱۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۱ 16 December 2018
سردار بخشعلی کامرانی صالح از کشف ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان کبودرآهنگ خبر داد.

به گزارش مهر، سردار کامرانی صالح اظهارداشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان کبودرآهنگ با اجرای ایست و بازرسی در محور اصلی شهرستان، به یک دستگاه کامیون نفتکش مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: طی بررسی‌های اولیه راننده اظهار داشت کامیون حامل روغن سوخته است، اما پس از بازرسی‌های دقیق مشخص شد تانکر دارای جا ساز بسیار ماهرانه‌ای است که در پوشش حمل روغن سوخته، سوخت قاچاق حمل می‌کند.

سردار کامرانی صالح بیان کرد: ماموران از این کامیون نفتکش ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و فاقد مجوز کشف و ۲ متهم در این خصوص به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی همچنین بابیان اینکه در پرونده دیگری در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو از معابر عمومی شهر همدان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت، افزود: با انجام تحقیقات میدانی و شگرد‌های خاص پلیسی، یکی از سارقان سابقه دار در این خصوص شناسایی و از نامبرده یک دستگاه خودرو سواری پراید مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان ادامه داد: متهم در بازجویی‌های فنی و تخصصی به سرقت خودرو مکشوفه و ۴ دستگاه خودرو سواری دیگر و ۵ فقره سرقت داخل خودرو با همدستی دوستش اعتراف کرد.

وی اظهار داشت: در یک عملیات غافلگیرانه همدست متهم که متواری شده بود نیز دستگیر و یکی از خودرو‌های سرقتی از وی کشف شد.

سردار بخشعلی کامرانی صالح بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه‌ها و محل سکونت متهمان، مقادیر قابل توجهی لوازم و قطعات خودرو‌های مسروقه از قبیل: اسناد و مدارک، ۸ حلقه لاستیک، باتری، آچارآلات، صندلی کشف و تحویل مالباختگان شد و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان بر عزم جدی پلیس در مبارزه با اخلال گران اقتصادی و قاچاقچیان کالا تاکید کرد و از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک به قاچاق کالا و ارز را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار