معاون عمرانی استاندار همدان با بیان اینکه تمام روستا‌های کشور دارای امکانات آب و برق و گاز هستند، افزود: لازم است مراسم اختتامیه ساماندهی گلزار شهدا به صورت استانی نیز برگزار شود.
کد خبر: ۶۹۰۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۱ 14 December 2018
محمودرضا عراقی گفت: مراسم اختتامیه ساماندهی گلزار شهدا به صورت استانی و تا قبل از ۲۲ بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

به گزارش همدان، عراقی در کارگروه ساماندهی گلزار شهدای استان همدان، با بیان اینکه پیشرفت کنونی کشور مرهون خون شهدا است، اظهار کرد: بهره‌برداری و نگهداری مهمترین وظیفه ما در امور ساماندهی گلزار شهدا است و علت روان بودن مسیر انجام چنین پروژه‌ای در استان ارتباط آن با شهدا است.

وی با بیان اینکه مایه افتخار است که در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب می‌توانیم با وجود تهدیدات در امنیت کامل به کار‌های خود رسیدگی کنیم، ادامه داد: دشمنان باید بدانند ما با تهدیدات آن‌ها نگران نخواهیم شد.

عراقی با بیان اینکه شهدا ما را انسان‌های شجاع و خودباور تربیت کردند، یادآور شد: شهدا به ما درس ایستادگی آموختند.

وی با بیان اینکه هر شهرستان از آغاز دهه فجر می‌تواند مراسم اختتامیه طرح ساماندهی گلزار‌های شهدا را برگزار کند، گفت: مسئولان ساماندهی گلزار‌های شهدا نباید کار خود را دست کم بگیرند و باید بدانند نتیجه خون‌افشانی شهدا بوده که ایران امروزه کشوری قدرتمند است.

وی بیان کرد: شهرداری‌ها و دهیاری‌های بزرگ می‌توانند هزینه‌های لازم برای این کار را تأمین کنند و در مناطق دیگر سازمان مدیریت دفاتر شهری و روستایی استانداری منابع لازم برای این کار را در نظر بگیرند.

معاون استاندار همدان با تبریک به معاونان زن فرمانداری‌های همدان عنوان کرد: حضور شما در این جایگاه می‌تواند سبب شود بانوان براساس توانمندی و شایسته‌سالاری جایگاه بیشتری به خود اختصاص دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار