مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان همدان دررابطه با نیروگاه‌های خورشیدی استان، گفت: ۵ نیروگاه خورشیدی درحال فعالیت است همچنین ۲۷ پروژه دیگر نیز دراستان همدان درحال احداث است.
کد خبر: ۶۹۰۵۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰ 14 December 2018
سید ناصر محمودی از وضعیت مطلوب نیروگاه‌های خورشیدی استان همدان، به‌عنوان قطب نیروگاه خورشیدی در غرب کشور خبرداد.

به گزارش ایسنا، محمودی در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همدان، با تاکید بر گسترش جذب سرمایه‌گذار دراستان و بااشاره به اشتغال هزار و ۵۵۴ نفر در مجموع پروژه‌های سرمایه‌گذاری، بیان کرد: یکی از وظایف همکاران ما در بخش سرمایه گذاری، تشویق و راهنمایی به سرمایه گذاری است. فرآیند سرمایه گذاری پیچیده و زمان بر است و بنا داریم پیش از گذشته منابع سرمایه گذاری را فعال کنیم.

وی دررابطه با اسنادخزانه و جذب بیش از ۹۷ درصد از اعتبارات سال ۹۶، اظهار کرد: درسال ۹۶، ۲۷۰ میلیارد تومان اعتبار به استان داده شد و امیدواریم امسال نیز شاهد همین اتفاق باشیم؛ همکاری‌های خوبی بین دستگاه‌ها وجود دارد و امیدواریم که درارتباط با اوراق تهاتر بیش از گذشته برای جذب وجود داشته باشد.

محمودی بابیان اینکه تاامروز ۱۵ میلیارد تومان برای اوراق تهاتر درنظر گرفته شده و امیدواریم افزایش یابد، مطرح کرد: درسال‌جاری، ۲۰۰ هزار میلیارد برای نوع اول و ۱۰۰ هزار میلیارد برای نوع دوم اوراق تهاتر در بودجه کل کشور پیشنهاد شده و در بودجه ۹۸ اوراق تسویه بسیار کمرنگ قرارگرفته شده است.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان همدان بااشاره به عملکرد این اداره، بیان کرد: طراحی سایت به دو زبان، برگزاری همایش سرمایه گذاری در سال ۹۳، اقدام به تدوین کتاب "فرصت سرمایه گذاری "درسال ۹۳ و چاپ آن درسال ۹۴، تصویب ۱۲ طرح سرمایه گذاری خارجی و برگزاری کارگاه و دوره آموزشی دررابطه با تامین منابع مالی ازجمله فعالیت‌های این اداره بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار