۶ هزار و ۵۰۰ خانوار مشترک روستایی در زمستان پیش رو با پیش بینی‌های لازم و ذخیره کافی فرآورده نفت سفید در منطقه همدان، برای تأمین سوخت مورد نیازشان با خیالی آسوده به استقبال فصل سرما می روند.
کد خبر: ۶۸۸۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰ 08 December 2018

با پیش بینی‌های لازم و ذخیره کافی فرآورده نفت سفید در منطقه همدان، خیالِ ۶ هزار و ۵۲۳ خانوار، مشترک روستایی برای تأمین سوخت مورد نیازشان آسوده است.

به گزارش تابناک همدان از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان مدیر این شرکت گفت: با بررسی‌های انجام شده و در نظر گرفتن شرایط جوی حاکم بر منطقه، فرآورده نفت سفید به میزان لازم در انبار‌های نفت ایثارگران و نوشیجان استان ذخیره شده و مشکلی در تأمین سوخت تمامی مشترکان برای فصل زمستان نداریم.

امین روستایی یادآور شد: از ابتدای سال ۹۷ تا پایان آبان ماه (۸ ماهه) حدود ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر نفت سفید به مقاصد مصرف ارسال شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد کاهش ۳۵ درصدی مصرف این نوع فرآورده هستیم.

وی خاطرنشان ساخت: این مهم با پایش مستمر و به موقع مصرف کنندگان واقعی و جلوگیری از عرضه سوخت خارج از شبکه توسط همکاران تلاشگر منطقه میسّر شده است.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان با بیان اینکه در راستای ارسال به موقع فرآورده به روستا‌های فاقد انشعاب گاز طبیعی و علی الخصوص روستا‌های سخت گذر، برنامه ریزی‌های لازم انجام شده، خواستار شد: با توجه به شدت برودت هوا در روز‌های پیش رو، روستاییان عزیز برای دریافت سهمیه نفت سفید خود بر اساس کالابرگ دریافتی به مراکز فروش مراجعه کرده و این اقدام را به آینده موکول نکنند.
به اندازه کافی، نفت سفید ذخیره کرده‌ایم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار