مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ملایر گفت: طی تماس تلفنی که با مرکز سامانه ۱۲۵، آتش سوزی منزلی واقع در خیابان شهید رجایی گزارش شد.
کد خبر: ۶۸۷۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۴ 07 December 2018
وحید جوادی با بیان اینکه بی احتیاطی مالک در منزل مسکونی واقع در خیابان شهید رجایی حادثه آفرید، گفت: طی تماس تلفنی که با مرکز سامانه ۱۲۵، آتش سوزی منزلی واقع در خیابان شهید رجایی گزارش شد.

به گزارش ایسنا، جوادی در این رابطه افزود: به محض اطلاع سریعاً یک دستگاه خودروی سنگین همراه آتشنشانان با تجهیزات کامل به محل اعزام شد و آتش نشانان پس از رسیدن با رعایت اصول ایمنی ابتدا به قطع گاز و برق ساختمان مورد نظر اقدام کردند.

وی اظهارکرد: مأموران اتش نشان سپس با استفاده از دو بند شیلنگ مخصوص و آب تحت فشار و یک دستگاه کپسول co۲ اقدام به اطفای حریق کردند و خوشبختانه در این حادثه به کسی صدمه جانی وارد نشد.

جوادی خاطرنشان کرد: در این حادثه بی احتیاطی و اتصالی سه راهی برق و گرم شدن آن به خاطرگرفتن بار اضافی جهت استفاده چندین مورد باعث صدمه مالی به مالک شد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ملایر در ادامه به بروز حریق در اغذیه فروشی واقع در خیابان سعدی اشاره کرد و افزود: طی تماس تلفنی با مرکز سامانه ۱۲۵ بروز آتش سوزی در مغازه اغذیه فروشی در خیابان سعدی گزارش شد که به محض اطلاع یک دستگاه خودروی سنگین همراه آتش نشانان با تجهیزات کامل به محل اعزام شد.

وی اظهارکرد: آتش نشانان به محض رسیدن با رعایت اصول ایمنی و از جلوگیری از صدمه جانی به افراد تجمع شده، ابتدا افراد را به دور از محل حریق هدایت و سپس اقدام به اطفا حریق کردند.

جوادی با اشاره به اینکه علت حریق توسط کارشناسان سازمان درحال بررسی است، خاطرنشان کرد: در این حادثه کسی صدمه جانی ندیده، اما به تجهیزات و وسایل مغازه اغذیه فروشی از قبیل: یک دستگاه فر ساندویجی خسارت وارد و کل مغازه دچار دودزدگی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار