رئیس اتحادیه قصابان همدان گفت: به دنبال افزایش قیمت دام زنده، قیمت هرکیلوگرم گوشت قرمزی که به دست مصرف کننده می‌رسد نیز افزایش یافته است.
کد خبر: ۶۸۶۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۳ 04 December 2018
اکبر سپهری‌وفا گفت: قیمت گوشت قرمز در همدان به ۸۰ هزار تومان رسیده است.

به گزارش تسنیم، سپهری‌وفا با بیان‌اینکه خروج دام از استان یکی از علل اصلی گرانی بوده است، ابراز کرد: مسئولان در تلاشند تا جلوی خروج بی رویه دام به خارج از استان را بگیرند.

۲۰ تن گوشت منجمد قرمز در بازار بجنورد توزیع می‌شود

رئیس اتحادیه قصابان همدان به قیمت گوشت قرمز در بازار همدان اشاره کرد و گفت: امروز قیمت هرکیلوگرم نرمه گوشت گوسفندی ۸۰ هزار تومان و گوشت مخلوط نیز ۶۰ هزار تومان است.

سپهری‌وفا با بیان‌اینکه قیمت گوشت گوساله نیز تفاوت چندانی با گوشت گوسفندی ندارد، تصریح کرد: هرکیلو گرم نرمه گوساله با قیمت ۷۰ هزار تومان و مخلوط نیز با قیمت ۶۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

وی ابراز کرد: روزانه سه الی چهار تن گوشت منجمند وارد فروشگاه‌های زنجیره‌ای می‌شود، اما این میزان از واردات پاسخگوی نیاز مردم نیست.

رئیس اتحادیه قصابان با تاکید بر اینکه تمهیداتی از سوی مسئولان برای کاهش قیمت گوشت اندیشیده شده است، گفت: امیدواریم در هفته‌های آینده شاهد روند نزولی قیمت گوشت باشیم.

وی افزود: سهمیه مستقلی برای تامین گوشت استان همدان تعریف نشده است و گوشت‌هایی که وارد استان می‌شود از سرریز استان تهران است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار