نماینده کمیته جست‌وجوی مفقودین در همدان با بیان اینکه روز پنجشنبه هفته جاری دو شهید گمنام در شهرستان نهاوند تشییع و تدفین می‌شوند، اظهار کرد: این شهدای گمنام در دانشگاه آزاد واحد نهاوند به خاک سپرده می‌شوند.
کد خبر: ۶۸۶۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۳ 04 December 2018
بهرام دوست‌پرست با بیان اینکه پنجشنبه هفته جاری نهاوند میزبان دو شهید گمنام می‌شود، گفت: این دو شهید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نهاوند به خاک سپرده می‌شوند.

به گزارش ایسنا، دوست‌پرست با بیان اینکه روز چهارشنبه چند روستای نهاوند پذیرای این دو لاله خواهند بود و پیکر‌های مطهر از این روستا‌ها عبور خواهد کرد، افزود: مراسم استقبال ۱۴ آذرماه ساعت ۱۵.۳۰ در میدان بسیج نهاوند برگزار می‌شود.

نماینده کمیته جست‌وجوی مفقودین در همدان با بیان اینکه دو مکان برای وداع با شهدا در نظر گرفته شده است، گفت: مراسم اصلی (تشییع و تدفین) روز پنجشنبه از ساعت ۹ صبح از مسجد حیدری به سمت دانشگاه آزاد واحد نهاوند خواهد بود.

وی با بیان اینکه یکی از شهدا تفحص شده عملیات والفجر ۸ است، افزود: دیگر شهید گمنام بزرگوار نیز تفحص شده عملیات رمضان است.

دوست‌پرست از عموم مردم شهیدپرور استان به ویژه شهرستان نهاوند برای حضور در این مراسم دعوت کرد و گفت: به فرموده مقام معظم رهبری نگاه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست که ما نیز باید در این مسیر جانانه وارد شویم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار