نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مخالف افزایش قیمت نان هستیم تصریح کرد: دولت حق ندارد در قبال این افزایش قیمت گندم هزینه‌های کشاورزان از قبیل: کود، ملزومات و... را افزایش دهد.
کد خبر: ۶۸۶۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۹ 04 December 2018
امیر خجسته گفت: نمایندگان مجلس با قیمت پیشنهادی شورای اقتصاد مخالفت کردند تا قیمت گندم تعزیراتی امسال نسبت به قیمت خرید گندم مصوب شده افزایش یابد.

به گزارش ایسنا، خجسته اظهار کرد: نمایندگان از طریق مجلس و وزیر کشاورزی مطالبات گندم‌کاران را به هیات دولت انتقال دادند تا تدبیری در این خصوص اندیشیده شود.

وی با بیان اینکه کشاورزان خواستار افزایش قیمت گندم هستند خاطرنشان کرد: رقم یک‌هزار و ۴۷۰ تومانی خرید گندم در شرایط پیش آمده امروز و تورم افسارگسیخته کنونی قابل قبول ما و کشاورزان نبود که بر همین اساس و با پیگیری‌های انجام شده این رقم به یک‌هزار و ۶۰۰ تومان افزایش یافت.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: نمایندگان مجلس با قیمت پیشنهادی شورای اقتصاد مخالفت کردند تا قیمت گندم تعزیراتی امسال نسبت به قیمت خرید گندم مصوب شده افزایش یابد.

خجسته با تاکید بر اینکه برای افزایش میزان برداشت به کشاورزان باید انگیزه داد بیان کرد: تلاش و زحمات کشاورزان منجر شد کشور در زمینه گندم خودکفا شود و با اقدامات به موقع و موثر دولت و مجلس دیگر نیاز‌های کشاورزان بایستی عملیاتی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار