رئیس ستاد یادواره شهدای شهر مریانج یادواره شهدای شهر مریانج را یکی از باثبات‌ترین یادواره‌های کشور عنوان کرد و افزود: کارنامه مردم مریانج در دوران انقلاب و حتی دفاع مقدس بسیار روشن است، زیرا این شهر یکی از پایگاه‌های اصلی تشکیل نهضت‌های مردمی برای مبارزه با رژیم شاهنشاهی بود.
کد خبر: ۶۸۶۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۵ 02 December 2018
حمیدرضا محمدی گفت: سی و دومین یادواره شهدای فصل پاییز شهر مریانج برگزار خواهد شد.

به گزارش فارس، محمدی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای فصل پاییز شهر مریانج اظهار کرد: شهر مریانج از معدود شهر‌های کشور است که یادواره شهدای خود را به صورت فصلی برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: این افتخار شهر مریانج است که پس از گذشت ۳۰ سال از پایان دفاع مقدس این یادواره‌های فصلی بدون وقفه و با شکوه هرچه تمام‌تر برگزار شده است.

رئیس ستاد یادواره شهدای شهر مریانج بیان کرد: سی و دومین یادواره ۴۰ تن از شهدای فصل پاییز شهر مریانج با محوریت سرداران شهید علیرضا حاجی‌بابایی، حبیب‌الله مظاهری و اسماعیل شکری‌موحد برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: یادواره شهدای فصل پاییز شهر مریانج جمعه هفته جاری همزمان با نماز و مغرب و عشا در مسجد جامع شهر مریانج برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس نیز مردم این شهر از خودگذشتگی بی‌مثالشان زبانزد است و تا جایی پیش رفته است که این شهر ۷ هزار نفری در دوران دفاع مقدس، قریب به یک‌هزار و ۵۰۰ ایثارگر و ۱۶۳ شهید دارد.

محمدی خاطرنشان کرد: مردم حاضر در شهر نیز یک قرارگاه بزرگ پشتیبانی را تشکیل داده و برای جبهه‌ها آذوقه و وسایل مورد نیاز را تهیه و ارسال می‌کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار