سرپرست گروه نمایشی «الف ب. پ. تنبل» مشغله کاری و شرکت در برنامه‌های تلویزیونی را دلیل اصلی عدم حضور در جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان سال‌های اخیر عنوان کرد و گفت: خوشحالم که جشنواره تئاتر کودک و نوجوان چند سالی است دوباره به خانه خودش یعنی همدان بازگشته است.
کد خبر: ۶۸۶۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۹ 02 December 2018
بازیگر ملایری سریال «بازی نقاب‌ها» با بیان اینکه کار در این سریال برایم دلنیشن بود گفت: تمام تلاشم را کردم تا در این گروه حرفه‌ای، بتوانم نقشم رابه خوبی ارائه کنم.

به گزارش فارس؛ «بازی نقاب‌ها» عنوان سریالی بود از گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما که به کارگردانی سیروس حسن پور و تهیه‌کنندگی علی مهام در ۴۰ قسمت از اوایل مهرماه امسال بروی آنتن رفت و بازیگران آن اگر چه متشکل از بازیگران تهرانی و ترکمنی است، اما حضور و نقش‌آفرینی رضا فقیهی یکی از هنرمندان سال‌های نه چندان دور تئاتر شهرستان ملایر در این سریال موجب شد تا نه تنها بار دیگر نامی از هنرمندان بااستعداد استان همدان مطرح شود بلکه علاقمندان زیادی را هم در این دیار به همراه خود جلب کند.

به همین بهانه با این هنرمند گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

رضا فقیهی در ابتدا با بیان اینکه با نظر و دعوت کارگردان بود که برای همکاری در این پروژه دعوت شدم، اظهار کرد: تجربه بسیار خوبی برایم بود و تمام تلاشم را کردم تا در این گروه حرفه‌ای، بتوانم نقشم را به خوبی ارائه کنم.

وی گفت: اگرچه کارکردن با کارگردان کاربلد و حرفه‌ای مثل سیروس حسن‌پور و بازی در کنار هنرپیشه‌های مطرح و پیشکسوت کشور همچون آزیتا حاجیان، جعفر دهقان یا منوچهر آذر برای هر شخصی می‌تواند مفید و البته باعث افتخار باشد.

این هنرمند گفت: «بازی نقاب‌ها» سریالی با یک ملودرام عاشقانه و درباره اتفاقات میان دو طایفه ترکمن است که سال‌هاست با هم کدورت و دشمنی دارند و بازی روزگار سرنوشتی متفاوت را برای آن‌ها رقم می‌زند، دو عشق بین این دو طائفه ایجاد می‌شود که قصه پیرامون رابطه نفرت و عشق بین این دو طائفه را را روایت می‌کند، از آنجایی که ترکمن‌ها را با عناصر اسب و گندم می‌شناسند، این چند عنصر در این سریال نمود پیدا کرده است.

وی افزود: تولید این سریال هشت ماه به طول انجامید و بنده حدود سه ما به صورت پراکنده در ضبط این پروژه مشغول بودم که البته لوکیشن‌های زیبای این مجموعه در بندرترکمن، گنبدکاووس، آغلا و قمیشان بود.

فقیهی که در این سریال نقش «حاتم» سرایدار خانواده آتا گلدی» در مورد این نقش نیز گفت:، چون معمولاَ این چنین نقش‌ها به سمت کلیشه و یا یک تیپ می‌رود، تمام تلاشم این بود که از تکرار فاصله بگیرم و سعی بر این داشتم تا کاراکتر جدید در این نقش ایجاد کنم.

وی که سابقه بازی در سریال‌های تلویزیونی را در کارنامه هنری خود دارد، افزود: این کار از زیبایی‌ها و اهمیت خاصی برایم برخوردار بود بخصوص اینکه خوشبختانه از لحاظ درجه‌بندی سیما، درجه کیفی الف. داشت.

این هنرمند خوش‌ذوق ملایری که این روز‌ها ایام پرکاری را در پایتخت سپری می‌کند در خصوص فعالیت‌های کنونی خود اظهار کرد: در حال حاضر مشغول همکاری در سریال ۱۶ قسمتی کودک و نوجوان به تهیه‌کنندگی حسن مصطفوی و کارگردان محمد مسلمی هستم که برای رسانه خانگی تولید شده است، تقریباَ در ۱۲ قسمت آن به عنوان نقش مکمل حضور دارم و قرار است از نیمه دوم آذرماه توزیع آن آغاز شود.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به سابقه همکاری در فصل دوم سریال تلویزیونی محله گل و بلبل «عمو پورنگ»، مجدداً به این سریال دعوت شدم و در فصل سوم این سریال نیز یکی از نقش‌ها را ایفا می‌کنم که در حال پخش از شبکه دوم سیماست.

فقیهی افزود: علاوه بر آن کارگردانی یک برنامه عروسکی برای یکی از شبکه‌های تازه تاسیس سیما نیز به بنده پیشنهاد شده که در حال حاضر در حال مذاکره هستیم که در صورت نهایی شدن کار، در مورد آن نیز در ادامه صحبت خواهیم کرد.

وی گفت:برگزاری این جشنواره در همدان اعتبار بالایی به این شهر و حتی استان بخشیده است و بنده هم افتخار این را داشتم در هفت دوره آن حضور داشته باشم که امیدوارم سال آینده بتوانم به این جشنواره مجدداً راه پیدا کنم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار