فرمانده نیروی انتظامی تویسرکان گفت: به دنبال وقوع چند فقره سیم برق هوایی در سطح حوزه استحفاظی کلانتری ۱۲ شهر سرکان، مراتب دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار این کلانتری قرار گرفت.
کد خبر: ۶۸۶۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۷ 02 December 2018
محمد معصومی از دستگیری سارق حرفه‌ای سیم‌های برق و اعتراف به سرقت سه فقره سرقت وی در تویسرکان خبر داد.

به گزارش فارس، معصومی اظهار کرد: مأموران در همین راستا با پایش اطلاعاتی، تعقیب، مراقبت و کنترل تعدادی از سارقان سابقه‌دار سنوات گذشته در حوزه سرقت سیم برق هوایی طی چند روز متوالی نهایتاً سارق را شناسایی کردند.

فرمانده نیروی انتظامی تویسرکان با اشاره به اینکه پس از شناسایی کامل محل اختفا و کسب مجوز‌های قضایی سارق در حال امحا کابل‌های برق طی عملیاتی دستگیر شد افزود: مقادیری سیم هوایی که به گونه‌ای ماهرانه بسته‌بندی شده بود از محل دستگیری سارق کشف و ضبط شد.

وی خاطر نشان کرد: سارق پس از دستگیری مورد بازجویی قرار گرفت که در نهایت با مشاهده دلایل و مدارک موجود به سه فقره سرقت کابل از سطح حوزه استحفاظی شهرستان تویسرکان اعتراف کرد.

معصومی در پایان سخنانش از مردم شهرستان خواست هرگونه اخبار و اطلاعاتی را که از فعالیت مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت جامعه دارند با تماس با مرکز فوریت‌های پلیس یا نزدیکترین یگان انتظامی به پلیس اطلاع‌رسانی کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار