رئیس اتاق اصناف همدان با بیان اینکه با دعوت اتاق اصناف استان مرکزی نشستی مشترک بین دو اتاق اصناف صورت گرفت، اظهار کرد: اتحادیه‌های همگن از هر دو استان دور یک میز نشستند و به بحث و تبادل نظر پرداختند.
کد خبر: ۶۸۵۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰ 02 December 2018
 گفت: به دنبال ادغام اتحادیه‌های دارای عضو کم هستیم تا با افزایش اعضای یک اتحادیه قدرت آن افزایش یابد.

به گزارش فارس، سین محرابی با اشاره به اینکه اتحادیه‌ها با نقاط ضعف و قدرت یکدیگر پی بردند، افزود: هر یک از اتحادیه در انجام وظایف خود ابتکار عمل‌هایی داشتند که آن‌ها را به منظور افزایش کارایی در اختیار یکدیگر قرار دادند.

رئیس اتاق اصناف همدان با بیان اینکه این اتفاق برای نخستین بار صورت گرفت که امیدواریم تداوم پیدا کند، تصریح کرد: به دنبال نشست با اتاق‌های استان‌های دیگر نیز هستیم تا بتوانیم از تجربیات و ابتکار عمل‌های سایر نقاط کشور نیز بهره ببریم.

وی با اشاره به اینکه این نشست‌ها و به اشتراک گذاشتن تجربیات باعث می‌شود در برنامه‌ریزی‌ها کمتر دچار مشکل شویم، ادامه داد: به دنبال خروجی‌های مناسب از این نشست‌ها هستیم و نتایج آن توسط روسای اتحادیه و اتاق اصناف دنبال می‌شود.

محرابی با بیان اینکه یکی از اقدامات خوب اتاق اراک ادغام اتحادیه‌ها و کاهش تعداد آن‌ها بود، خاطرنشان کرد: ما هم در همدان به دنبال ادغام اتحادیه‌های دارای عضو کم هستیم تا با افزایش اعضای یک اتحادیه قدرت آن افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه هزینه‌هابه اندازه‌ای افزایش یافته که امکان اداره اتحادیه با اعضای کم وجود ندارد، گفت: پس از بررسی‌های لازم در اتاق اصناف و رایزنی‌ها پیشنهادات خود را برای ادغام چند اتحادیه به کمیسیون نظارت خواهیم برد تا از ۵۰ اتحادیه به ۴۰ اتحادیه برسانیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار