عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به ایجاد اشتغال مستقیم برای ۲۰۰ نفر از جوانان اسدآبادی با احداث کارخانه کاغذ سنگ در شهرستان، افزود:در حال حاضر احداث آزاد راه و راه آهن نیز برای این شهرستان مصوب شده که اجرا و بهره برداری از این دو طرح از نقش موثری در بحث رونق هر چه بیشتر جذب سرمایه گذار و روند رشد و توسعه منطقه در آینده خواهد داشت.
کد خبر: ۶۸۵۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸ 02 December 2018
اکبررنجبرزاده از احداث کارخانه کاغذ سنگ در شهرستان اسدآباد خبر داد.

به گزارش تسنیم، رنجبرزاده در شورای ادارای شهرستان اظهار داشت: این کارخانه صنعتی با ظرفیت ۲۰ هزار تن با سرمایه گذاری دولت و بخش خصوصی در شهرک صنعتی شهرستان احداث خواهد شد.

رنجبرزاده در ادامه با بیان اینکه امروز نیز باید قبول کرد که در جنگ قرار داریم، گفت: جنگ امروز دشمنان با کشور ایران اسلامی از جنگ فیزیکی به جنگ روانی، رسانه‌ای و اقتصادی تغییر کرده که باید در این اوضاع با تفکر بسیجی هوشندانه حرکت کرد و ناخواسته آب به آسیاب دشمن نریزیم.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تهدیدات و تحریم‌های دشمن امروز برای کشور یک فرصت استثایی فراهم کرده که این تهدیدات می‌تواند اقتصاد مقاومتی را به نتیجه برساند، افزود:همه ما مردم باید تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کرده و با رونق تولیدات داخلی و حمایت از تولید داخلی و رونق اشتغال در تحقق اقتصاد مقاومتی کشور در این برهه از زمان بکوشیم چرا که همواره بسیاری از رشد و پیشرفت‌ها و به سامان رسیدن‌ها در شرایط سخت به دست می‌آید.

فرماندار اسدآباد نیز افزود: با جلسات مستمر و هفتگی سهم اعتبارات اشتغال شهرستان اسدآباد به ویژه مناطق روستایی و عشایری با درصد سود پایین ۱۰۰ درصد جذب شده و ۴ میلیارد تومان نیز بیش از سهم تعهد خود طرح ارائه کرده‌ایم.

کریم حمیدوند اظهار داشت: در اسدآباد ضمن تلاش برای جذب اعتبارات، نظارت بر نحوه هزینه تسهیلات پرداخت شده موجب آن بوده که این اعتبارات پرداختی به جای دیگر منحرف و یا هزینه نشوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار