معاون فرهنگی و هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با اشاره به آغاز صدور مجوز کنسرت‌های موسیقی در همدان اظهار کرد: وضعیت رسیدگی به هنر موسیقی در حال نظم‌بخشی است و امیدواریم که بتواند روند رو به رشد خود را طی کند.
کد خبر: ۶۸۵۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷ 02 December 2018
هادی فیض‌منش با بیان اینکه کنسرت‌های موسیقی در همدان جان می‌گیرد، گفت: گروه‌های همدانی برای دریافت مجوز کنسرت در اولویت هستند.

به گزارش فارس، فیض‌منش با بیان اینکه موسیقی همدان باید بتواند به جایگاه واقعی خود برسد، افزود: هنر موسیقی این روز‌ها با برگزاری کنسرت‌های مختلف در همدان دل به روز‌های روشن بسته تا بتواند بهتر و باکیفیت‌تر پیش رود.

معاون فرهنگی و هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان در خصوص برقراری تعادل در برگزاری کنسرت‌های موسقی سنتی و پاپ یادآور شد: بر این اساس آیین‌نامه‌ای تدوین شده که در برابر دو مجوز پاپ یک مجوز نیز برای موسیقی سنتی صادر شود.

وی از برگزاری کنسرت بهنام بانی در روز ۱۲ آذرماه خبر داد و گفت: چندین مجوز نیز اکنون به اداره‌کل ارشاد داده شده که در دست بررسی و کارشناسی است.

فیض‌منش با اشاره به اینکه گروه‌های همدانی برای دریافت مجوز کنسرت در اولویت هستند، خاطرنشان کرد: اداره‌کل ارشاد در راستای حمایت از هنرمندان موسیقی استان، علاوه بر در اختیار گذاشتن فضا در زمینه صدور مجوز نیز آن‌ها را حمایت می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه اداره ارشاد به دنبال رونق آموزشگاه‌های موسیقی است، تصریح کرد: انجمن موسیقی استان فعال و رئیس انجمن نیز معرفی شده و مکانی نیز برای فعالیت‌های انجمن موسیقی در مجتمع فرهنگی آوینی برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار