باب‌اله فتحی با بیان اینکه امسال میزان جذب تسهیلات اشتغالزایی تا سقف ۳۱ میلیارد تومان در ملایر افزایش یافت، ادامه داد: با افزایش تسهیلات، ۸۰۰ شغل در همین رابطه ایجاد شده است.
کد خبر: ۶۸۵۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۶ 02 December 2018
معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه ملایر شهرستانی آرام و فاقد مشکل امنیتی است، گفت: اداره اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان (عج) همواره در امور اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی کمک حال مدیریت شهرستان بودند.

به گزارش ایسنا، فتحی در آئین تکریم و معارفه رئیس اداره اطلاعات شهرستان ملایر، با بیان اینکه سلامت و امنیت دو نعمت مجهول هستند، به تعامل خوب و همکاری، همراهی و وفاق بین ائمه جمعه، نمایندگان مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، فرمانداری و با سایر مدیران اجرایی در ملایر اشاره و اظهار کرد: همین امر سبب و سرمنشأ اقدامات ماندگار و خوبی در شهرستان شده و وضعیت امنیتی ملایر و شاخص‌های امنیتی شهرستان را ارتقاء داده است.

وی به اقدامات قابل توجه و راهبردی در بحث مبارزه با موادمخدر و اجرای طرح ملی کرامت توسط کمیته‌های زیرمجموعه اشاره و خاطرنشان کرد: هیئت‌های اندیشه‌ورز برای استفاده حداکثری از ظرفیت جوانان و بانوان مستعد در ملایر تشکیل شده‌اند.

فتحی با بیان اینکه مردمان مؤمن و پای این دیار ۱۱۰۰ شهید را در دوران دفاع مقدس تقدیم نظام و آرمان‌های متعالی انقلاب کردند، افزود: همه ملایر را به عنوان شهر ملی مبل منبت می‌شناسند و به زودی شاهد ثبت جهانی انگور ملایر نیز خواهیم بود.

معاون استاندار همدان به تأکیدات و منویات مقام معظم رهبری طی سال‌های اخیر در زمینه رونق تولیدات داخلی و اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی اشاره کرد و گفت: در همین راستا با پیگیری‌های صورت گرفته در حوزه‌های مبل منبت، تولید انگور، بسته بندی و فرآوری کشمش ملایر و صادرات آن گام‌های خوبی برداشتیم.

فتحی با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه حفظ و حراست از اراضی ملی ملایر، افزود: بحث معادن آندولوزیت و سیلیس و راه‌اندازی مجدد کارخانه ذوب آهن آلیاژی ملایر در این دولت رقم خورد.

وی با بیان اینکه با وجود اقدامات فراوان انجام شده و تلاش‌های صورت گرفته، همچنان با مشکلات فراوانی دست به گریبان هستیم که نیازمند کار جهادی و عزم ملی است، گفت: مدیران اجرایی در زمینه تکریم ارباب رجوع نهایت دقت و مسئولیت‌پذری را داشته باشند.

 این نشست با حضور مدیرکل اطلاعات استان همدان، جمع کثیری از مسئولان، اعضای شورای تأمین، اعضای شورای اداری، دهیاران و خانواه معظم شهدا برگزار شد، از زحمات چندین ساله «سیدجواد سادات» به عنوان رئیس اداره اطلاعات ملایر تقدیر و از سوی قدیانی مدیرکل اطلاعات استان همدان، «مسعودی» به عنوان مسئول جدید این سمت به مدت ۳ سال منصوب شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار