با فرا رسیدن فصل سرما تیم‌های فوتبال در لیگ‌های مختلف کشوری از لباس‌های ویژه زمستان رونمایی کرده‌اند و بازیکنان در تمرینات و مسابقات با لباس‌های مناسب این فصل حاضر می‌شوند، اما مسئولان تیم پاس به دلیل مشکلات مالی نتوانسته‌اند گرمکن و لباس‌های زمستانی برای بازیکنان خود تهیه کنند و این تیم با سِت تابستانی خود در مسابقات حاضر می‌شود.
کد خبر: ۶۸۵۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۴ 30 November 2018
در حالی که نیم فصل اول مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور روبه پایان است تیم‌های پاس و شهرداری، نمایندگان فوتبال همدان در این لیگ با مشکلات زیادی دست به گریبانند.

به گزارش تسنیم، ۴ هفته اخیر مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور را باید به نام پاس همدان ثبت کرد.

نماینده سبزپوش همدان در ۴ هفته اخیر لیگ دسته دوم موفق به کسب ۳ پیروزی، یک مساوی و ۱۰ امتیاز شده است تا به جمع مدعیان گروه ب. برای صعود به لیگ دسته اول بپیوندد.

تیم پاس همدان در حالی در آخرین دیدار خود در لیگ دسته دوم مقابل تیم فوتبال شهدای بابلسر به تساوی یک بر یک دست یافت و نوار سه پیروزی پی در پی‌اش قطع شد که گل اول را وارد دروازه میزبان خود کرده بود و مهاجمان این تیم بخت‌های زیادی را هم برای زدن گل‌های بیشتر از دست دادند.

نماینده فوتبال همدان در گروه ب. مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور در حال حاضر از ۱۰ بازی خود صاحب ۳ برد، ۵ تساوی و ۲ باخت است.

پاس همدان با ۱۴ امتیاز در رتبه هفتم جدول این گروه ایستاده، اما با تیم دوم جدول تنها یک امتیاز اختلاف دارد.

نمایش قابل قبول تیم پاس درحالی در ۴ هفته اخیر رقم خورده که این تیم مثل سال‌های گذشته همچنان با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند.

در حالی که تنها ۲ هفته به پایان نیم فصل اول رقابت‌های این گروه باقی مانده کادرفنی تیم پاس هنوز ریالی از قرارداد خود را دریافت نکرده است.

مسئولان باشگاه برای تهیه آب معدنی و سایر ملزومات تمرینی در مضیقه هستند و برخی از این اقلام با هزینه شخصی سرمربی و سایر اعضای کادر فنی تهیه می‌شود.

با فرا رسیدن فصل سرما تیم‌های فوتبال در لیگ‌های مختلف کشوری از لباس‌های ویژه زمستان رونمایی کرده‌اند و بازیکنان در تمرینات و مسابقات با لباس‌های مناسب این فصل حاضر می‌شوند، اما مسئولان تیم پاس به دلیل مشکلات مالی نتوانسته‌اند گرمکن و لباس‌های زمستانی برای بازیکنان خود تهیه کنند و این تیم با سِت تابستانی خود در مسابقات حاضر می‌شود.

اگر عکس‌های بازیکنان تیم پاس را در هوای سرد و بارانی بابلسر و زمین گل آلود استادیوم تیم شهدای بابلسر در فضای مجازی دیده باشید متوجه می‌شوید قهرمان اسبق آسیا در چه شرایط سختی به سر می‌برد.

از قرار معلوم و با توجه به شرایط موجود تنها دلیل موفقیت‌های پاس در هفته‌های اخیر را می‌توان در همدلی بازیکنان و کادر فنی تیم جستجو کرد. احمد جمشیدیان اگرچه بازیکن بزرگی در فوتبال کشور بود، اما تجربه کمی در امر مربیگری و هدایت یک تیم فوتبال دارد؛ با این حال این مربی جوان با وجود همه مشکلات به خوبی از پس مدیریت تیم برآمده و موفق شده با بازیکنان تیم ارتباط خوبی برقرار و آن‌ها را برای موفقیت پاس در این فصل از رقابت‌ها همدل کند.

بی‌تردید اگر از تیم پاس به لحاظ مادی و معنوی در این فصل حمایت شود این تیم با احمد جمشیدیان قابلیت صعود به لیگ یک را دارد.

شاگردان جمشیدیان در هفته دوازدهم لیگ دسته ۲ روز دوشنبه ۱۲ آذر ماه در خانه به مصاف تیم نیروی زمینی می‌روند.

پاس روزانه اداره می‌شود

سرمربی تیم فوتبال پاسبا بیان این که بازی پاس در مقابل تیم شهدای بابلسر به دلیل بارش باران و لغزنده بودن زمین شکل فوتبالی خوبی نداشت اظهار داشت: شرایط زمین اجازه نداد در این دیدار همانند ۳ بازی گذشته تاکیتیک‌های خود را عملی کنیم و بازی با کیفیتی از خود به نمایش بگذاریم.

احمد جمشیدیان افزود: با این حال گل اول را تیم ما به ثمر رساند و در نیمه اول سوار بازی بودیم. در نیمه دوم هم قبل از پذیرفتن گل تساوی چند موقعیت گلزنی را از دست دادیم.

وی با بیان این که تیم‌های پاس همدان، شهدای بابلسر و شهرداری فومن از تیم‌های محروم و کم بضاعت این فصل از رقابت‌های لیگ دسته دوم هستند گفت: اگر بگویم ما با خون دل وارد هر بازی می‌شویم سخنی به گزاف نگفته‌ام.

جمشیدیان عنوان کرد: مشکلات مالی تیم پاس پابرجاست و این تیم نه با یک بودجه مشخص بلکه به صورت روزانه اداره می‌شود.

وی با اشاره به این که تیم پاس به نوعی توسط مسئولان استان اداره می‌شود تصریح کرد: در مدت زمان تغییر و تحول مدیریتی در سطح استانداری همدان و رفتن مهندس نیکبخت و آمدن مهندس شاهرخی با مشکلاتی مواجه شدیم، اما با توجه به رویکرد مناسب استاندار جدید نسبت به ورزش امیدواریم مشکلات ما برطرف شود.

جمشیدیان در رابطه با نتایج ضعیف پاس در هفته‌های ابتدایی این فصل و تغییر عملکرد تیم در ادامه مسابقات هم گفت: ما تیم را خیلی دیر تحویل گرفتیم. بازیکنان شرایط خوبی از نظر تاکتیکی و فنی نداشتند. این که در هفته‌های ابتدایی با مشکل مواجه شویم قابل پیش بینی بود.

وی با اشاره به این که عملکرد و سوت‌های داور هم در چند مسابقه بر روی نتایج ما تاثیر منفی گذاشت گفت: با استفاده از وقفه‌های لیگ و تمرینات فشرده‌ای که در فواصل مسابقات داشتیم بازیکنان را از نظر بدنی، ذهنی وتاکتیکی آماده کردیم و در چند هفته اخیر بازی‌هایی در حد نام پاس به نمایش گذاشتیم.

تلاش شهرداری برای بازگشت به کورس رقابت‌ها.

اما برخلاف تیم پاس، تیم شهرداری دیگر نماینده فوتبال همدان در مسابقات لیگ ۲، در مجموع ۱۱ هفته‌ای که از این مسابقات سپری شده عملکرد خوبی از خود به نمایش نگذاشته است. ناگفته نماند بخت هم در برخی از مسابقات با تیم شهرداری همدان یار نبوده. به عنوان مثال در آخرین مسابقه این تیم مقابل تیم آوالان کامیاران، تیم شهرداری یک پنالتی را از دست داد تا از ۳ امتیاز این دیدار خانگی تنها به یک امتیاز بسنده کند.

شاگردان بابک صمدیان در هفته گذشته نیز در دیدار خارج از خانه خود گل تساوی را از ایران جوان بوشهر در آخرین دقایق بازی دریافت کردند تا در این بازی هم دستشان از ۳ امتیاز مسابقه کوتاه بماند.

تیم شهرداری همدان در حال حاضر از ۱۱ بازی خود صاحب ۲ برد، ۴ مساوی، ۵ باخت و ۱۰ امتیاز است.

شاگردان بابک صمدیان فعلا در جایگاه دهم گروه الف. مسابقات قرار دارند و با تیم خوشه طلایی ساوه صدرنشین این گروه ۱۱ امتیاز و با تیم مس نوین تیم قعر جدولی گروه الف. ۵ امتیاز اختلاف دارند.

شهرداریچی‌ها در هفته دوازدهم مسابقات با قرعه استراحت مواجهند و بعد از استراحت در هفته دوازدهم به مصاف تیم مس نوین کرمان می‌روند.

شاید یک برد در این دیدار باعث شود تیم شهرداری به روند صعودی روی بیاورد و رفته رفته با تیم‌های قعرنشین فاصله بگیرد.

نتایج شهرداری تحت تاثیر مسائل روحی و روانی

سرمربی تیم شهرداری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان با بیان این که با توجه به شرایط جدول به ۳ امتیاز خانگی مقابل تیم آوالان کامیاران نیاز داشتیم اظهار داشت: وجود استرس در بین بازیکنان و مسائل روحی و روانی بر روی عملکرد تیم در این دیدار تاثیر گذاشت و مانع از برد تیم شهرداری شد.

بابک صمدیان افزود: ما فرصت‌های زیادی در این دیدار داشتیم که از دست رفت و بر اساس قانون نانوشته فوتبال اگر گل نزنید گل می‌خورید.

وی با بیان این که گلی که از روی ضد حمله دریافت کردیم شیرازه تیم ما را به هم ریخت گفت: پذیرفتن گل در خانه باعث می‌شود بازیکنان از لحاظ روحی به هم بریزند و تحت فشار قرار بگیرند و عملکرد خوبی از خود به نمایش نگذارند.

صمدیان با اشاره به از دست رفتن یک پنالتی برای تیم شهرداری گفت: می‌توانستیم با به ثمر رساندن این پنالتی کار را تمام کنیم، اما این فرصت از دست رفت.

وی تاکید کرد: از دست دادن موقعیت‌های صد در صدی گل توسط بازیکنان شهرداری نشان می‌دهد بازیکنان ما از نظر روحی و روانی شرایط خوبی ندارند و باید با جدیت روی این مسئله کار کنیم.

صمدیان با اشاره به این که جایگاه فعلی شهرداری در جدول نه شایسته این تیم و نه شایسته نوع بازی ما است تاکید کرد: با تدابیری که کادر فنی می‌اندیشد و همچنین حمایت مسئولان باشگاه مطمئناً در نیم فصل دوم شرایط تیم شهرداری تغییر می‌کند و ما به کورس رقابت باز می‌گردیم.

حمایت مدیران تیم شهرداری از کادر فنی

صحبت‌های بابک صمدیان در رابطه با ایجاد تغییر و تحول فنی در نیم فصل دوم حکایت از آن دارد که این مربی جوان برخلاف مباحث مطرح شده در فضای مجازی از ماندنش بر روی نیکمت شهرداری در ادامه مسابقات مطمئن است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان نیز روز گذشته در گفت و گویی این موضوع را تایید کرد و شایعه تغییر سرمربی تیم را بی‌اساس خواند.

سعید خوشبخت از برگزاری نشست کمیته فنی تیم شهرداری همدان پس از بازی با تیم آوالان خبرداد و گفت: قرار است مسائل تیم در جلسه‌ای با حضور شهردار همدان مطرح شود.

وی افزود: تیم شهرداری در چند بازی اخیر خود روند روبه رشدی داشته و اگر اشتباه فردی بازیکنان نبود به جای ۲ امتیاز ۶ امتیاز از ۲ بازی اخیر می‌گرفتیم.

خوشبخت با تاکید بر حمایت همه جانبه از تیم شهرداری و مهیاکردن امکانات مناسب برای این تیم عنوان کرد: از کادر فنی انتظار داریم با تغییر و تحول در تیم تا نیم فصل مسابقات جایگاه شهرداری را در جدول ارتقا دهند.

وی از تقویت تیم در نیم فصل خبرداد و گفت: قطعا با برنامه‌ریزی مناسب کادر فنی و حمایت همه جانبه از باشگاه با روحیه مناسب به استقبال نیم فصل دوم می‌رویم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار