معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین (ع) همدان خبر داد: اداره فرهنگ ارشاد اسلامی سالن مجتمع آوینی را برای اکران فیلم‌ های جشنواره فیلم مقاومت در اختیار سپاه قرار داده است.
کد خبر: ۶۸۴۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۷ 30 November 2018
علی بقایی از برگزاری جشنواره «فیلم مقاومت» در همدان خبر داد.

به گزارش فارس، بقایی با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم مقاومت در همدان اظهار کرد: امسال همزمان با تهران دو استان همدان و اصفهان میزبان جشنواره فیلم مقاومت هستند.

وی با بیان اینکه انتخاب همدان برای برگزاری جشنواره و هماهنگی‌های لازم دیر اتفاق افتاد، افزود: جشنواره از فردا آغاز می‌شود و تا ۱۱ آذرماه ادامه دارد.

معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین (ع) همدان با اشاره به اینکه سه سانس اکران برای جشنواره فیلم مقاومت همدان پیش‌بینی شده است، گفت: به جز فردا که آغازین روز کار است و فیلم‌ها در چهار سانس به روی پرده می‌رود، بقیه روز‌ها سه سانس اکران می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فردا سانس ساعت ۱۰ صبح فیلم «تنگه ابوقریب» به روی پرده می‌رود، خاطرنشان کرد: ساعت ۱۲:۳۰ فیلم «امپراتور جهنم» و ساعت ۱۵ فیلم «سرو زیر آب» و ساعت ۱۸ فیلم «ماهور» اکران می‌شود.

بقایی با بیان اینکه محل اکران جشنواره مجتمع شهیدآوینی خواهد بود، افزود: فیلم‌های فردا نیاز به تهیه بلیت دارد و هر روز از ساعت ۹ تا ۱۲ در مجتمع شهید آوینی نسبت به عرضه بلیت اقدام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از روز پنجشنبه ۸ تا ۱۱ آذرماه در سه سانس فیلم جشنواره اکران می‌شود، خاطرنشان کرد: سانس‌های ساعت ۱۰ در روز هشتم آذرماه فیلم «به وقت شام»، روز نهم «تنگه ابوقریب» و روز دهم «دریاچه ماهی» و روز یازدهم «ماهور» است.

معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه سانس دوم در این روز‌ها از ساعت ۱۵ است و دیگر ۱۲:۳۰ اکران نمی‌شود، افزود: در این سانس تمام فیلم‌های کوتاه و مستند‌هایی در خصوص جبهه مقاومت، مسلمانان میانمار و حوزه ایثار و شهادت اکران می‌شود که نیاز به تهیه بلیت نیست.

وی با تاکید به اینکه تماشای فیلم‌های «ماهور» و «تنگه ابوقریب» سانس ساعت ۱۰ در چهار روز از جشنواره نیاز به بلیت دارد، گفت: ساعت ۱۸ روز هشتم فیلم «تنگه ابوقریب»، روز نهم فیلم «ماهور»، روز دهم «سرو زیر آب» و روز یازدهم «امپراتور جهنم» اکران می‌شود.

بقایی با اشاره به اینکه فیلم «تنگه ابوقریب»، «امپراتور جهنم»، «سرو به زیر آب» و «ماهور» در مرکز استان و در مجتمع شهید آوینی اکران می‌شود، افزود: برای سایر فیلم‌هایی که در این جشنواره پیش‌بینی شده آمادگی اکران در سالن‌های نمایش، مسجد، مدارس و دانشگاه‌های سطح شهرستان‌ها وجود دارد.

وی بیان کرد: رابطان هماهنگی لازم را برای پخش این فیلم‌ها در شهرستان‌ها انجام داده‌اند و اگر افرادی هم درخواست دارند، امکان در اختیار قراردادن سی‌دی‌ها و یا حضور اکران‌کنندگان فیلم وجود دارد و اعلام کنند.

معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین (ع) همدان با بیان اینکه متولی جشنواره فیلم مقاومت امسال معاونت فرهنگی سپاه است، خاطرنشان کرد: دبیری این جشنواره بر عهده بنده است و بسیج هنرمندان نیز ما را کمک می‌کند.

وی با اشاره به اینکه اداره فرهنگ ارشاد اسلامی سالن مجتمع آوینی را برای اکران فیلم‌ها در اختیار سپاه قرار داده است، گفت: سه رسانه خبرگزاری فارس همدان، موسسه فرهنگی مردم‌یاران صادق و طراحان مردم‌یار «مصطفی»، روزنامه سپهر غرب و هگمتانه ما را یاری کرده‌اند.

بقایی خاطرنشان کرد: اکران این فیلم‌ها در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی آغاز شده که امیدواریم استقبال مردم طوری باشد که بتوانیم میزبانی خوبی را در استان داشته باشیم و حتی افتتاحیه‌ای که در تهران پیش‌بینی می‌شود در حد یک برنامه جامع با حضور شخصیت‌های ملی و بین‌المللی در همدان برگزار شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار