مدیر امور سینمایی حوزه هنری همدان به معرفی فیلم‌هایی که روی پرده سینما‌های همدان هستند؛ پرداخت.
کد خبر: ۶۸۴۷۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۵ 30 November 2018
سعید شرفی از اکران فیلم سینمایی «آستیگمات» در سینما قدس همدان خبر داد.

به گزارش ایسنا، شرفی درباره این فیلم اظهار کرد: «آستیگمات» به کارگردانی مجیدرضا مصطفوی، یک اثر اجتماعی بارگه‌های پررنگ قصه گویی است.

شرفی ادامه داد: این فیلم یک قصه مجزا ندارد و چند قصه را روایت می‌کند، در واقع یک درام خانوادگی است که بحران‌های مختلف خانواد‌ها را به تصویر می‌کشد.

وی خاطر نشان کرد: در این فیلم بازیگران خوشنامی، چون نیکی کریمی، بهنوش بختیای، محسن کیایی، باران کوثری و ... هنرنمایی می‌کنند.

شرفی به فیلم‌های در حال اکران سینما‌های همدان اشاره کرد و گفت: سینما قدس همدان فیلم سینمایی «آستیگمات» را در سانس‌های ۱۰:۳۰،۱۲:۳۰،۱۸:۳۰،۲۰:۳۰ و فیلم سینمایی «وای آمپول» را در سانس‌های ۱۰،۱۲،۱۴،۱۶، و فیلم سینمای «لازانیا» را در سانس‌های ۱۴:۳۰،۱۶:۳۰،۱۸،۲۰، روی پرده دارد.

وی اضافه کرد: سینما فلسطین همدان، فیلم سینمایی «سرو زیر آب» را در سانس‌های ۹:۳۰،۱۱:۳۰،۱۹:۳۰، و‌فیلم سینمایی «لس آنجلس» را در سانس‌های ۱۴،۱۶،۱۸،۲۰، و فیلم سینمایی «هشتک» را در سانس‌های ۱۳:۳۰،۱۵:۳۰،۱۷:۳۰، و فیلم سینمایی «امین اکوان» را در سانس‌های ۱۰ و ۱۲ پخش می‌کند.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری همدان یادآورشد: سینما بهمن ملایر نیز فیلم سینمایی «سروزیر آب» را در سانس هاب ۱۲،۲۰ و فیلم سینمایی «پیشونی سفید ۲» را در سانس‌های ۱۰،۱۶ و فیلم سینمایی «لسن آنجلس» را در سانس‌های ۱۴ و ۱۸ اکران می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار