مدیرکل صداوسیمای استان همدان با بیان اینکه فیلم سینمایی و سریال خانم دباغ و سردار همدانی تولید می‌شود، تصریح کرد: فیلمنامه این دو اثر به زودی رونمایی می‌شود تا کار آماده تولید شود.
کد خبر: ۶۸۴۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۴ 30 November 2018

مهدی دهقان‌نیری گفت: زندگی خواهر دباغ در قالب سریال و فیلم سینمایی به تصویر کشیده می‌شود و احمدرضا درویش کارگردانی آن را بر عهده دارد.

به گزارش فارس، دهقان‌نیری در ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه نخستین ارگانی که جلسات ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی را آغاز کرد سازمان صدا و سیما بود، اظهار کرد: برنامه‌های ویژه ۴۰ سالگی انقلاب از ۱۰ دی ماه آغاز می‌شود و تا پیروزی انقلاب ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه در نیمه نخست سال جاری هر هفته جشن انقلاب را هر شهرستان برگزار کردیم، افزود: در نیمه دوم سال نیز آمادگی برگزاری برنامه را داریم، اما هنوز فرمانداران پای کار نیامدند.

وی با تأکید بر اینکه برای تولید این دو اثر فاخر نهاد‌های مختلف باید ورود کنند و صداوسیما به تنهایی قادر به ساخت آن نیست، ادامه داد: تولید مناسب هر یک از این دو اثر به ۱۵ تا ۱۶ میلیارد تومان بودجه نیاز دارد چراکه دوره‌های مختلف تاریخی را شامل می‌شود که باید صحنه‌های مختلف آن بازسازی شود.

دهقان‌نیری خاطرنشان کرد: احمدرضا درویش کارگردان برجسته همدانی اثر فاخر مربوط به خانم دباغ را خواهد ساخت.

وی از ساخت مستند برای آن ۶ نفر ویژه شهدای گروه ابوذر و مستند ویژه شهیدمفتح خبر داد و گفت: یک انمیشین ویژه اتفاق مهم و تأثیرگذار ۳۰ مهرماه توسط شبکه همدان تولید می‌شود.

مدیرکل صداوسیمای استان همدان از ساخت انیمیشن‌های مختلف با موضوعات قصه‌های انقلاب خبر داد.

دهقان‌نیری با اشاره به ساخت مستندی از دستاورد‌های انقلاب همدان در دوره‌های مختلف در گفت‌و‌گو با استانداران مختلف گفت: تا کنون با ۶ استاندار کار را جلو برده‌ایم.

مشارکت سیاسی و اجتماعی بانوان پس از پیروزی انقلاب بسیار برجسته است

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان نیز در این نشست اظهار کرد: ۴۰ دستاورد مهم حوزه زنان و خانواده در استان را استخراج کردیم که در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب تبیین و تشریح کنیم.

طاهره دوروزی با بیان اینکه حضور و مشارکت اجتماعی و سیاسی زنان پس از انقلاب بسیار برجسته است، افزود: اگرچه در حوزه‌های اقتصادی هم شاهد حضور چشمگیر بانوان هستیم، اما مشارکت در حوزه سیاسی و اجتماعی آنان پررنگ‌تر است.

وی در پایان سخنانش اظهار کرد: برنامه‌ها با هدف امید به آینده و پر کردن شکاف‌های میان نسلی تدوین شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار