رئیس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه شورای شهر و شهرداری در حد توان به ورزش این شهر کمک می‌کنند، افزود: انتظار می‌رود تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی استان هم در حوزه ورزش به‌ویژه ورزش قهرمانی سرمایه‌گذاری کنند.
کد خبر: ۶۸۴۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۶ 27 November 2018
کامران گردان افزایش ۱۲۰ درصدی مدال‌های ورزشکاران همدانی از اینچئون تا جاکارتا را نشان از پیشرفت ورزش همدان برشمرد و گفت: شورای شهر و شهرداری همدان در حد توان به ورزش شهر کمک می‌کنند.

به گزارش فارس،گردان با اشاره به تجلیل شورای شهر از مدال‌آوران همدانی در بازی‌های آسیایی و پارآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا اظهار کرد: برگزاری چنین مراسم و تجلیل‌هایی از ورزشکاران و توجه به ورزش در مدیریت شهری محسوس بوده و جای خوشحالی است که با تلاش ورزشکاران، مربیان و مسوولان ورزش، افتخارات بی‌نظیر و ارزشمندی برای ورزش ایران و به‌ویژه همدان به دست آمده است.

رئیس اسلامی شورای شهر همدان خاطرنشان کرد: مدیریت شهری هم باید به این مهم توجه ویژه‌ای داشته باشد و آن را جزو اولویت‌های خود قرار دهد، زیرا این مهم موجب توانبخشی در ورزش استان و همچنین کمک به ورزش برای افتخارآفرینی بیشتر در عرصه‌های مختلف بین‌المللی خواهد بود.

وی به آمار اعلام شده در خصوص اعزام ورزشکان به مسابقات ملی و بین‌المللی اشاره کرد و گفت: در چهار سال گذشته ۳ هزار و ۱۸ نفر از ورزشکاران همدانی به مسابقات کشوری اعزام شدند که ۲ هزار و ۹۱۳ عنوان انفرادی و ۳۳۳ عنوان تیمی کسب کردند.

گردان با بیان اینکه نام‌آوران همدانی در بازی‌های آسیایی جاکارتا، هفت مدال کسب کردند در حالی که در دوره گذشته تنها سه مدال کسب شد، خاطرنشان کرد: به گفته مسوولان امر، در سال ۹۶ رکورد حضور ورزشکاران همدانی در رقابت‌های برون‌مرزی شکسته شد و ۱۳۹ ورزشکار همدانی به مسابقات جهانی، آسیایی و بین‌المللی اعزام شدند که در مجموع ۸۸ درصد ورزشکاران همدانی حاضر در جاکارتا، صاحب مدال شدند.

وی افزایش ۱۲۰ درصدی مدال‌های ورزشکاران همدانی از اینچئون تا جاکارتا را نشان از پیشرفت ورزش همدان برشمرد و بیان کرد: جمعیت همدان ۲.۲ درصد جمعیت کشور است، اما ورزشکاران ما ۱۱ درصد از مدال‌های کاروان ایران را به خود اختصاص دادند.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان تاکید کرد: افتخار می‌کنم که همه ساله شاهد افتخارات ورزشی در حوزه‌ها و رده‌های مختلف ملی و جهانی در شهر همدان هستیم و امیدواریم روز به روز شاهد پویایی ورزش استان باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار