معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر از ثبت سه وقف جدید در سال جاری خبر داد و گفت: این موقوفات شامل وقف یک زمین با مساحت ۳ هزار و ۲۵۰ متر توسط واقف خیراندیش محمدعلی فراهانی بوده که برای توسعه امامزاده روستای علوی وقف شده است.
کد خبر: ۶۸۴۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۶ 27 November 2018
ابراهیم حسین‌خانی از ثبت یک وقف جدید در این شهرستان خبر داد.

به گزارش فارس، حسین‌خانی با اشاره به موقوفه بودن ۶۳ درصد از اراضی این شهرستان، تعداد موقوفات آن را ۱۶۳ موقوفه عنوان کرد.

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر با اشاره به وقف یک باب منازل مسکونی توسط یکی دیگر از واقفان خیراندیش در روستای موسی‌خان بلاغی افزود: این وقف نیز به ارزش ۸۰ میلیون تومان با تمام وسایل برای خانه عالم در این روستا وقف شده است.

وی از ثبت یک وقف جدید در ملایر طی روز‌های گذشته خبر داد و تصریح کرد: این وقف شامل وقف یک زمین ۳ هزار متری در نزدیکی بهشت هاجر به منظور ساخت زائرسرا برای زائران اربعین حسینی و کنار موکب فاطمه الزهرا (س) است.

حسین خانی خاطرنشان کرد: این موقوفه که ارزش آن حدود ۳۰۰ میلیون تومان برآورد شده توسط «حاج حسن خیراندیش» وقف شده که به گفته خیر قرار است برای ساخت زائرسرا خیر دیگری از تهران هزینه ساخت این مکان را تقبل کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار