فرماندار شهرستات اسدآباد از افتتاح سالن استخر سرپوشیده بانوان این شهرستان در دهه فجر امسال خبر داد و یادآورشد: بر اساس قول‌های مساعد داده شده این پروژه نیز سرانجام پس از ۱۵ سال تکمیل و در ۲۲ بهمن سال جاری افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۶۸۴۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۵ 27 November 2018
مدیرکل هماهنگی امور ورزش استان‌های کشور از وجود ۸ هزار پروژه نیمه کاره ورزشی در سطح کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، ایرج رحمانی در جلسه بررسی پروژه‌های نیمه کاره ورزشی شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: در سطح کشور ۱۲ هزار پروژه ورزشی نیمه کاره وجود داشت که تاکنون ۴ هزار از پروژه‌های نیمه کاره در دولت تدبیر و امید تکمیل و ساخته شده است.

وی افزود: برای تکمیل هشت هزار پروژه باقی مانده به اعتباری افزون بر ۲۵ هزار میلیارد تومان نیاز خواهد بود.

رحمانی در ادامه از افتتاح پروژه نیمه کاره استخر مجموعه آزادی اسدآباد طی سالجاری خبر داد و تصریح کرد: طولانی شدن پروژه استخر آزادی اسدآباد قابل قبول نبوده و در کشور این تنها پروژه‌ای است که ساخت آن به مدت ۲۲ سال به طول انجامیده و باید پروژه فوق تا پایان سال تکمیل و به بهره برداری رسد.

وی اضافه کرد: کمبود اعتبار و کوتاهی در اجرا توسط پیمانکاران قبلی از مهمترین دلایل به طول انجامیدن این پروژه ملی نیمه تمام ورزشی بوده است.

فرماندار شهرستات اسدآباد هم از وجود ۸ پروژه عمرانی نیمه تمام ورزشی در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد:این تعداد پروژه نیمه تمام ورزشی برای تکمیل و بهره برداری کامل به اعتباری افزون بر ۱۰ میلیارد تومان نیاز خواهد داشت.

کریم حمیدوند استخر مجموعه ورزشی آزادی، استخر شنای بانوان، زمین چمن مصنوعی آجین و چنار سفلی، زمین فوتبال کلیایی، سالن ورزشی چنار سفلی، زمین فوتبال آجین از جمله پروژه‌های نیمه تمام ورزشی این شهر و روستای این شهرستان برشمرد و اظهار کرد: در حال حاضر پروژه استخر آزادی شهرستان بعد از ۲۲ سال تنها ۶۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که کمبود اعتبار و اوراق چند ساله از مهمترین دلایل طولانی شدن تکمیل و بهره برداری این پروژه ملی بوده است.

وی اعتبار لازم برای تکمیل و راه اندازی استخر آزادی شهرستان را افزون بر ۳ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در آخرین قرارداد از ۴۰۰ میلیون مقرر شده با پیمانکار، تاکنون ۱۰۰ میلیون تومان به پیمانکار پروژه پرداخت شده است.

وی خاطر نشان کرد: در بحث پروژه‌های عمرانی ورزشی ملی باید با تلاش و پیگیری نسبت به تکمیل این طرح‌ها اقدام کرد و در رابطه با مابقی پروژه‌های ورزشی نیمه‌کاره نیز این طرح‌ها برای تکمیل و بهره‌برداری به بخش خصوصی واگذار شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار