یک کارگردان با بیان اینکه در این جشنواره نخستین دوره است که حضور دارم، اظهار کرد: این جشنواره بسیار قوی بوده و در بهبود کیفیت نمایش‌ها تأثیر بسزایی دارد، اما‌ای کاش زمان برگزاری آن را تغییر دهند و در فصل سرما نباشد چرا که کودکان آنطور که باید نمی‌توانند حضور پیدا کنند.
کد خبر: ۶۸۳۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۹ 25 November 2018
کارگردان نمایش «رویای درون کودک» اثری مشترک از سوران حسینی و زهره قاسمی، منتخب حضور در بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان خواستار تغییر زمان برگزاری جشنواره تئاتر شد.

به گزارش ایسنا، سوران حسینی، با اشاره به اینکه اجرای نمایش‌های خیابانی در فصل سرما سخت می‌شود، یادآور شد: بهتر بود نمایش‌های خیابانی در مدارس اجرا شوند تا دانش‌آموزان هم بتوانند از این فضای هنری به وجود آمده استفاده کنند.

این کارگردان با اشاره به اینکه سطح نمایش‌های خیابانی بسیار افزایش یافته است، تصریح کرد: باید تعداد نمایش‌ها برای حضور در جشنواره بیشتر شود و جا دارد که یک نشریه تخصصی برای نمایش‌های خیابانی ایجاد شود.

وی درباره نمایش «رویای درون کودک» نیز گفت: این نمایش روایت کودکی غمگین است که هیچ چیز او را خوشحال نمی‌کند، تنها چیزی که در نهایت صدای گریه‌های او را تبدیل به خنده می‌کند همبازی‌های قد و نیم قدی است که از بین تماشاگران برای بازی با او داوطلب می‌شوند.

حسینی در پایان بیان کرد: با اجرای این نمایش درصدد بودیم به والدین بگوییم کودکان بیشتر از اسباب‌بازی و فضای مجازی نیاز به یک هم بازی دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار