یک کارگردان با بیان اینکه اختتامیه به دو زبان فارسی و انگلیسی اجرا می‌شود، ادامه داد:حمید ترابیان مجری برنامه حالا خورشید بخش فارسی مراسم را اجرا می‌کند و با توجه به اینکه جشنواره بین المللی است اجرای بخش انگلیسی آن را المیرا سمواتی برعهده خواهد داشت.
کد خبر: ۶۸۳۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۸ 25 November 2018
کارگردان هنری مراسم اختتامیه جشنواره بیست و پنجم گفت: مراسم اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان فردا در سالن مجتمع فرهنگی هنری بوعلی سینا برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، محمدمهدی کلهری با بیان اینکه در طراحی صحنه سعی شده از نقوش، اشکال و رنگ‌های پوستر جشنواره استفاده شود اظهار کرد:دکتر مولاوردی دستیار رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی و معاون هنری وزارت ارشاد از میهمانان مراسم اختتامیه جشنواره بیست و پنجم هستند.

وی یا تاکید بر ایجاد فضای شاد در مراسم پایانی جشنواره بیست و پنجم افزود:دو آیتم نمایشی شاد از نمایش‌های اجرا شده در طول جشنواره، اجرای موسیقی به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) با حضور حامد محضرنیا از دیگر برنامه‌های اختتامیه خواهد بود.

وی بیان کرد:سعی شده برنامه هم جنبه هنری داشته باشد و هم از حضور مسئولان بهره ببرد تابتواند برنامه‌های راهبردی خود را درباره جشنواره تئاتر کودک و نوجوان ارائه دهد.

کلهری با بیان اینکه اختتامیه بیست و پنجمین جشنواده بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با مدیریت همدانی‌ها و به دست هنرمندان همدانی برگزار خواهد شد، گفت:مراسم اختتامیه به صورت زنده از سوی یکی از شبکه‌های سراسری و شبکه همدان پخش خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار