کارشناس اداره کل هواشناسی همدان با بیان اینکه بارش‌ها به تدریج از بعد از ظهر فردا کاهش می‌یابد، عنوان کرد: بارش‌ها در مناطق مرتفع و کوهستانی به صورت برف پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۶۸۳۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۷ 25 November 2018
محمدحسن باقری‌شکیب با بیان اینکه بارش‌ها تا روز دوشنبه در استان ادامه خواهد داشت، گفت: شدت بارش‌ها از بعد از ظهر امروز آغاز می‌شود و تا فردا ادامه دارد.

به گزارش فارس، باقری‌شکیب با بیان اینکه هوای استان از بعد از ظهر ابری در پاره‌ای از نقاط مه‌آلود پیش‌بینی می‌شود، اظهار کرد: در برخی از ساعات همراه با بارش باران و برف اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه بارش‌ها تا روز دوشنبه در استان ادامه خواهد داشت، افزود: شدت بارش‌ها از بعد از ظهر امروز آغاز می‌شود و تا فردا ادامه دارد.

وی با بیان اینکه روز گذشته در شهرستان رزن حدود دو سانتی‌متر بارش برف را شاهد بودیم، گفت: از دوشنبه شاهد کاهش ۲ تا ۴ درجه‌ای دمای شبانه در همدان خواهیم بود.

باقری‌شکیب خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته رزن و همدان با صفر درجه سانتیگراد سردترین و نهاوند اسدآباد با ۱۰ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین نقطه استان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه دمای فعلی استان چهار درجه سانتیگراد بالای صفر است، افزود: به مسافران توصیه می‌شود برای عبور از مناطق کوهستانی و گردنه‌ها زنجیرچرخ و وسائل مورد نیاز همراه داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار