یک بازیگر نام آشنای سینما و تئاتر درمورد ارزیابی بخش تئاتر خردسال جشنواره بیان کرد: در آثار راه یافته به جشنواره صرفا موضوع سرگرمی مطرح نیست، بلکه توجه به مفاهیم آموزشی اهمیت بسیار دارد و این برجسته‌ترین نکته در آثار راه‌یافته به جشنواره است.
کد خبر: ۶۸۳۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۱ 24 November 2018
داور بخش خردسال جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت:استفاده از عروسک‌های کوچک برای نمایش خردسالان نقص است شاید علت این انتخاب شرایط اقتصادی باشد، اما خردسالان نمی‌توانند با آن ارتباط بگیرند و یک نقص محسوب می‌شود.

به گزارش تسنیم، لاله صبوری در حاشیه بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان اظهار داشت: توجه به نکات آموزشی و تربیتی خردسالان مهم‌ترین مقوله‌ای است که در جشنواره بیست و پنجم به آن پرداخته شده است.

صبوری عنوان کرد: در بخش خردسال خلاقیت بیشتری در نمایش‌نامه‌ها دیده می‌شود، در دو روزی که از جشنواره می‌گذرد نمایش‌هایی که اجرا شد، در زمینه‌های مختلف آموزشی بود و از نظر محتوایی بسیار با یکدیگر متفاوت هستند و موضوعات مختلفی را به نمایش گذاشته‌اند.

صبوری با اشاره به اینکه نوع دکور و عروسک‌های استفاده شده در بخش خردسال با اندازه‌های بسیار کوچک طراحی‌شده‌اند گفت: احتمال می‌رود این نوع نگاه در طراحی آدکور‌ها و عروسک‌ها بر اساس شرایط اقتصادی کارگردانان و برای سهولت در اجرای نمایش‌ها باشد.

داور بخش خردسال جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان افرود:، اما این موارد خوب ارزیابی نمی‌شوند، زیرا خردسالان به خوبی نمی‌توانند با عروسک‌هایی با اندازه کوچک ارتباط برقرار کنند. این امر می‌تواند یکی از نقایص در اجرای نمایش برای خردسالان باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار