13 نمایش در سومین روز از بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان،اجرا می شود.
کد خبر: ۶۸۳۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۴ 24 November 2018
همزمان باسومین روز از بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان،13 نمایش صحنه‌ای و خیابانی در همدان اجرا می‌شود.

به گزارش ایسنا،نمایش «پینوکیو» به نویسندگی و کارگردانی رضا جوشعار از بندرعباس در بخش تئاتر کودک و مسابقه تئاتر ایران در سه سانس 10:30، 15 و 17:30 در سالن اصلی مجتمع بوعلی سینا به مدت 60 دقیقه اجرا می‌شود.

نمایش «رویای سپید» در بخش مسابقه تئاتر خردسال به نویسندگی وکارگردانی آرین ناصری مهر از پردیس تهران دیگر نمایشی است که به مدت 30 دقیقه در پلاتو استاد عبادی در دو سانس 10 و 11 بر روی صحنه می‌رود.

سالن اصلی مجتمع شهید آوینی نیز هم در سه سانس 10:30، 15 و 17:30 میزبان نمایش «بینوایان» از فرانسه در بخش مسابقه تئاتربین الملل است که کارگردانی آن را کریستف تی بالت بر عهده دارد این نمایش به مدت60 دقیقه اجرا می‌شود.

نمایش «جوجه اردک زشت» به نویسندگی هانس کریستین اَندرسون وکارگردانی تدورا پاپووا لازوروا در بخش تئاتر بین الملل از ترکیه به مدت 40 دقیقه در دو سانس 10 و 11 در پلاتوی شهید آوینی بر روی صحنه می‌روند.

تالار فجر همدان واقع در میدان آرامگاه بوعلی نیز فردا در سه سانس 10:30، 15 و 17:30 میزبان نمایش «ترنج» به نویسندگی نسرین خنجری و کارگردانی افسانه زمانی  به مدت 60 دقیقه در بخش تئاتر کودک و مسابقه تئاتر ایران است.

سالن کانون مهدیه همدان میزبان نمایش میهمان جشنواره «عروسک رز» در دو سانس 15 و 17:30 به نویسندگی آلفونسوساستر و کارگردانی موفق عارف شریف از عراق است که به مدت 55 دقیقه اجرا می‌شود.

سانس 10 و11 سالن نمایش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان به نمایش «لباس های رنگارنگ» به نویسندگی و کارگردانی نگار نادری ازلاهیجان به مدت 25 دقیقه در بخش مسابقه تئاتر خردسال اختصاص دارد.

سینما فلسطین همدان نیز در سه سانس 10:30، 15 و 17:30 میزبان نمایش «جنگ بازی» به نویسندگی حسن حاجت پور و کارگردانی علی سنامیری و عبدالحسین بناری از خارک است که به مدت 45 دقیقه در بخش تئاتر نوجوان و مسابقه تئاتر بین الملل اجرا می‌شود

کانون پرورش فکری همدان هم در سانس 10 و11 میزبان نمایش پینوکیا ریحانه سبکروح از شیراز  است که در بخش دانش آموزی و به مدت 35 دقیقه اجرا می شود.

در بخش خیابانی هم نمایش «بازی در بازی» ، « رویای درون کودک»، «وارش » و«کتاب قدیمی پدربزرگ»  به ترتیب از اصفهان،تهران،کیاشهر و تهران در محوطه مجتمع شهید آوینی اجرا می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار