تئاتر " سفر فوق العاده" از آلمان، به نویسندگی و کارگردانی دیمیتری نوموکُنوو، داستان یک سفر دریایی شگفت انگیز و سفری به دور دنیا را بیان می‌کند.
کد خبر: ۶۸۳۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۰ 24 November 2018
بازیگر تئاتر"سفر فوق العاده" از آلمان با اشاره به اینکه این تئاتر می‌خواهد بگوید که زندگی زیباست، گفت: مهمترین موضوع برای ما این است که تئاترمان برای تماشاگران سرگرم کننده باشد.

به گزارش ایسنا، اِلیزاوتا سالیِر با بیان اینکه تئاتر "سفر فوق العاده" برای همه افراد از ۴ تا ۱۰۰ ساله مناسب و جذاب است، ادامه داد:هدف ما حضور خانواده‌ها و سرگرم شدن آن‌ها است.

وی با بیان اینکه این تئاتر از سال ۲۰۰۵ در حال اجرا است، ادامه داد: در بیش از ۳۰ کشور دنیا مثل آمریکا، آرژانتین، چین، هند، کره جنوبی و تمام اروپا، تئاتر " سفر فوق العاده" به روی صحنه رفته است.

سالیِر با اشاره به اینکه کارگردان تئاتر "سفر فوق العاده" یک موسیقی دان است، ادامه داد: موسیقی هر کشوری که به دل کارگردان بنشیند، سعی می‌کند تا آن موسیقی و کشور را به تئاتر خود اضافه کند.

وی با بیان اینکه کار ساخت عروسک‌ها با کمک یکی از دوستانشان از کانادا صورت می‌گیرد، افزود: عروسک‌ها توسط خود کارگردان و هر عروسک حدود یک ماه برای ساخت زمان می‌برد.

بازیگر تئاتر"سفر فوق العاده" با بیان اینکه قبلا هم در ایران حضور داشته و به طور قطع دوباره به ایران می‌آید، ادامه داد: همه چیز در ایران بسیار عالی و ایرانیان بسیار انسان‌های خوبی هستند.

تئاتر"سفر فوق العاده" در بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در سه سانس ۱۰:۳۰، ۱۵ و ۱۷:۳۰ در کانون مهدیه به روی صحنه رفت.

بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با حضور ۵۰ گروه داخلی و خارجی از ۲۸ آبان تا ۴ آذر در همدان برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار