معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه اهداف متعالی آموزش و پرورش در صورتی تحقق می‌یابد که تعلیم و تربیت هم راستا با بهداشت و سلامت دانش‌آموزان حرکت کند، خاطرنشان کرد: حفظ و ارتقای سلامت و بهداشت دانش‌آموزان امری ضروری و غیرقابل انکار است.
کد خبر: ۶۸۲۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸ 22 November 2018
عبدالله جعفری از توزیع یک‌هزار و ۴۵۰ بسته بهداشتی و فرهنگی در مدارس استان خبر داد و گفت: این بسته‌ها با هدف ارتقای بهداشت دهان و دندان، پیشگیری از بیماری‌های واگیردار و غیرواگیر در بین مدارس توزیع شده است.

به گزارش فارس، جعفری با اشاره به اینکه تاکنون بیش از یک‌هزار و ۴۵۰ بسته بهداشتی و فرهنگی در مدارس استان توزیع شده است، اظهار کرد: این بسته‌ها با هدف ارتقای بهداشت دهان و دندان، پیشگیری از بیماری‌های واگیردار و غیرواگیر در بین مدارس توزیع شده است.

 وی با بیان اینکه کمک به اجرای سلامت نوجوانی و بلوغ، محیط زیست و تغذیه سالم مدارس شبانه روزی و مجری طرح مروج سلامت از دیگر اهداف است، گفت: بهداشت و سلامت مدارس در نظام آموزش و پرورش دارای اهمیت و جایگاه ویژه‌ای است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه بسته‌های بهداشتی و فرهنگی در راستای افزایش سطح دانش و آگاهی دانش‌آموزان و کارکنان مدارس و ارتقای سطح سلامت دانش‌آموزان تهیه شده است، عنوان کرد: تا زمانی که یک دانش‌آموز سالم و تندرست و بانشاط نباشد بدون شک امر یادگیری به درستی شکل نمی‌گیرد.

وی ادامه داد: در مدارس باید به درستی دانش، مهارت و باور‌ها را در حوزه سلامت به دانش‌آموزان منتقل کنیم و فضایی را پدید آوریم که کودکان و نوجوانان در شرایط روحی، روانی و جسمی مطلوب به فراگیری سایر آموزش‌ها بپردازند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار