رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با اعلام اینکه ۳۱۸ پروژه بهداشتی مصوب و ۲۲۷ پروژه افتتاح و بهره برداری شده است گفت: اگر اتمام این پروژه‌ها به این روز‌ها موکول می‌شد، در توانمان نبود تا آن‌ها را به پایان برسانیم.
کد خبر: ۶۸۲۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶ 22 November 2018
سید حبیب الله موسوی بهار با بیان اینکه در استان احساس سکته نمی‌کنیم، گفت: مرکز جامع سرطان ایران در همدان ساخته می‌شود.

به گزارش تسنیم، موسوی بهار در شورای اداری استان و آئین معارفه و تکریم استاندار به عنوان نماینده مدیران استان در این مراسم اظهار داشت: سعی کردیم با پشتیبانی‌ها، گا‌ها عتاب و خطاب‌ها، راهنمایی‌ها و ... آقای نیکبخت، به مردم خدمت کنیم.

وی با اشاره به کسب رتبه اول کاهش بیکاری در کشور، ثبت شهر جهانی لالجین، افزایش مهمان سرا‌ها و هتل‌ها، مدیرت آب، کشت‌های نوین و ... توسط همدان افزود: علاوه بر این، افزایش بیش از ۸۰۰ تخت بیمارستانی و افتتاح بیمارستان فرشچیان از دیگر پروژه‌های ما بود که علاوه بر بیمارستان روانپزشکی و قلب، با مساعدت استاندار و نمایندگان هم اینک مشغول ساخت و ساز مرکز جامع سرطان هستیم.

وی ابراز کرد: علاوه بر اجرای قوی طرح تحول سلامت، راه‌اندازی مراکز تصویربرداری، خرید و آماده سازی ۵ مرکز سی تی اسکن را در آینده، کلنگ بیمارستان بزرگی زده می‌شود که قرار است به مرکز قطب دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور تبدیل شود.

موسوی بهار با اشاره به برگزاری دو رویداد بزرگ گردشگری همدان ۲۰۱۸ عنوان کرد: احیای واحد‌های تعطیل شده و در شرف تعطیلی، دلگرمی و پشتیبانی از دستگاه‌ها از جمله اقدامات آقای نیکبخت بود.

وی خطاب به شاهرخی استاندار جدید همدان تصریح کرد: در استان احساس سکته نمی‌کنیم پس آقای شاهرخی حالا که فرمان را در دست دارید، کمک کنید تا در مسیر توسعه حرکت کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار