سید سعید شاهرخی:
استاندار جدید همدان گفت: وحدت و همدلی رمز موفقیت آقای نیکبخت در استان همدان بود و من نیز قصد دارم در جهت تحکیم این وحدت و هماهنگی بیشتر حرکت کنم.
کد خبر: ۶۸۲۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶ 22 November 2018
سید سعید شاهرخی با بیان اینکه از مدیران جوان و توانمند حتما استفاده می‌کنیم، گفت: اگر بخواهیم در سرمایه‌های اجتماعی موفق شویم باید به احزاب توجه کنیم.

به گزارش تسنیم،شاهرخی در شورای اداری استان و آئین معارفه و تکریم استاندار با بیان اینکه هیچگاه شاهد نبودیم که امام جمعه در مسائل اجرایی کوچکترین دخالتی را داشته باشند و همیشه از موضع نصیحت و مشورت کمک کننده بوده و پدر معنوی استان هستند، افزود:به مردم استان همدان به سبب انتخاب داشتن چنین نمایندگانی در مجلس تبریک می‌گویم.

شاهرخی گفت: هیچگونه حاشیه‌ای در استان نداریم و همگی مصمم هستیم هر موضوعی که بخواهد مشکلی را در اذهان عمومی ایجاد کند مقابل آن می‌ایستیم و به شیوه قبل ادامه می‌دهیم.

استاندار همدان با بیان اینکه در دستگاه قضایی همکاری خیلی خوبی در استان وجود دارد و همه ما به دنبال جلب نظر و رضایت مردم هستیم، گفت: فلسفه وجودی دولت به سبب خدمت به مردم است. همدان از فرماندارانی برخوردار است که در کشور بارز و نمونه هستند و وحدت موجود در استان به گونه‌ای است که در شهرستان‌ها نیز این وحدت و نگاه وجود دارد.

وی اظهار داشت: با توان مضاعف و همکاری که از همه دستگاه‌ها سراغ دارم ف. می‌خواهم با شتاب بیشتری برنامه‌ها را پیش ببریم و توجه به معیشت مردم، تولید اشتغال اولویت نخست بوده و جلب و حمایت از سرمایه گذار و تولیدکنندگان در این راستا به طور قطع انجام می‌شود.

شاهرخی گفت: بر اساس سند ۲۰ ساله پیش می‌رویم و بالاتر از ۲۰ هزار شغل را در استان محقق می‌کنیم. ِ. ارتقای سرمایه اجتماعی را مد نظر داریم چرا که بزرگترین پشتوانه ما مردم هستند.

استاندار همدان با بیان اینکه نیمی از جمعیت ما را بانوان تشکیل می‌دهند و تلاش می‌کنیم فرصت برابری برای خانم‌ها با آقایان وجود داشته باشد، گفت: اصل بر شایسته سالاری است و نه جنسیت.

وی با بیان اینکه از مدیران جوان و توانمند حتما استفاده می‌کنیم، اظهار داشت: اگر بخواهیم در سرمایه‌های اجتماعی موفق شویم باید به احزاب توجه کنیم و خانه احزاب چندی پیش در همدان افتتاح شد.

شاهرخی از مدیران خواست امور را برون سپاری کرده و به دست مردم بدهند و گفت: برش استانی منشور حقوق شهروندی تهیه شده، اصحاب رسانه با هر سلیقه و گرایشی جایگاه ویژه‌ای نزد من دارند لذا با همه گروه‌ها تعامل خواهیم کرد و مشی ما در استان مشی اعتدال، عقلانیت، شفافیت و صداقت است و قطعا از حاشیه‌سازی جلوگیری می‌کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار